וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של עברי לידר

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

1.6.2014 / 14:20

לידר רשם לעצמו אינספור הישגים, תארים ושיתופי פעולה - כעת הזמר והאייקון המוזיקלי רושם לעצמו השיג מרגש נוסף: שיתוף פעולה עם אחת הזמרות המצליחות בישראל. וואלה! סלבס ורודה

ניר פקין
עברי לידר. ניר פקין
קבלו את הזמר המוכשר. עברי לידר/ניר פקין

אם תהיתם למה עברי לידר לא הגיע למסיבה של בר רפאלי, עכשיו אתם יודעים - הזמר המסוקס הופיע בהיכל התרבות. לא סתם, הוא גם הכין הפתעה לקהל שבאולם.

לידר שחגג השנה 40 שנות שיק, רשם לעצמו לאורך הקריירה שיתופי פעולה עם כמה אמנים מהשורה הראשונה ,נניח, יהודה פוליקר ונינט. אמש (ש') עלה לידר על בימת היכל התרבות בתל אביב וסגר סבב של שלוש הופעות מוצלחות ומפוצצות עד אפס מקום.


עוד סיפורים נוצצים?
נותנים בראש! נינט טייב ואביב גפן משתוללים
וויל איי.אם מספר: "באתי לבלות בישראל"
אלעד הנסיך: "אני תמיד מרגיש שונה"

עברי לידר יהודית רביץ. ניר פקין
בוא נרקוד עד אור הבוקר. לידר עם יהודית רביץ/ניר פקין

הזמר שרגיל להפתיע את הקהל שלו, אירח בכל אחת מההופעות זמר אורח. הראשון היה פוליקר, אחריו הגיח שלומי שבת ואילו אתמול - הגיע תורה של אחת הזמרות הגדולות ביותר בתעשייה, יהודית רביץ.

עברי לידר יהודית רביץ. ניר פקין
"הוא הגבר של חיי!". ליר ורביץ/ניר פקין

באמצע ההופעה ורגע לפני שהעלה את רביץ לבמה, סיפר לקהל על ההשפעה העצומה שהייתה לזמרת עליו עוד בילדותו - ואיך שכשהיה ילד, חלם שיופיע כמו יהודית. היי, הוא אפילו היה ממציא תפקידים על הגיטרה ומנגן אותם כאילו הוא איתה על הבמה.

הקהל שהגיב בתשואות להפתעה המרגשת, זכה לשמוע את השניים מבצעים קלאסיקות כמו "שבתות וחגים", "באה מאהבה", "למחרת" ו"רחבת הריקודים".

עברי לידר יהודית רביץ. ניר פקין
חיבוקי! צמד המוזיקאים/ניר פקין

אבל לידר לא היה היחיד שהתרגש מהחיבור המוזיקלי. רביץ ניצלה את המעמד וסיפרה לקהל כמה כיף זה להיות "ההפתעה" של עברי, ובכלל, נהנתה לקפוץ לרגע מהבית להופיע כאורחת של עברי, לחצות את הכביש ולחזור הביתה ברגל מהר כל כך.


וואלה! סלבס עלתה פעם בהפתעה למופע של שריף ילד הפלא, אבל ירדה ברגע שהתחילו לזרוק עגבניות.


רכל על ההפתעה של עברי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully