וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד הנסיך: "אני תמיד מרגיש שונה"

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

1.6.2014 / 11:13

רגע אחרי שהודח מ"האח הגדול" - המודח הראשון, אלעד "הנסיך" - שיתף את האומה כולה במה שעבר עליו בבית, למי הוא הכי התגעגע וגם מה התכניות שלו אחרי התכנית. וואלה! סלבס תצא בחוץ

צילום: ראובן שניידר עריכה: רן צימט

אחרי ההדחה המבוימת של השבוע שעבר, אמש (ש') הגיע תורו של הדייר הראשון שנפרד לשלום מבית "האח הגדול" ויצא מהריאליטי. מי שזכה בתואר הכה מביך (נו, זה של המודח הראשון) הוא אלעד "נסיך" מזרחי, או בשם הבמה שלו - הנסיך.

רגע אחרי שיצא מהבית, הגיע נסיך עם הזוכה של השנה שעברה - טהוניה רובל, לתחנת דלק, שם סיפר לוואלה! סלבס כי הוא אוהב להיות ראשון, גם מהסוף. "אני מרגיש טוב, כרגיל. אני צועד בדרך ואני ממשיך הלאה".


רוצים עוד רכילות?
מי הגיע למסיבת יום ההולדת של בר רפאלי?
ויל. אי.אם בראיון בלעדי בארץ: "באתי להנות"
שימי לק: רותם סלע עושה פדיקור

הנסיך, האח הגדול. ראובן שניידר
ממשיך הלאה. אלעד "נסיך" כהן/ראובן שניידר

כנשאל האם לא הרגיש שונה בבית, ענה אלעד, "אני תמיד מרגיש שונה בבית משאר הדיירים, אפילו במשפחה שלי", הסביר. "זה לא מייצר תחושת ריחוק או אי הבנה - להיפך". אז מי מהדיירים הכי יחסר לו? "אף אחד. אבל כל אחד מהחברים בבית אם הם ישמרו איתי על קשר שהם יצאו אז בשמחה גדולה".

ומה הלאה? נדמה שאתם הולכים לשמוע על הנסיך עוד הרבה."אני לא הולך לשום מקום. אני אהיה קצת בבית, איזה יום. יש לי הרגשה שאני אסע לצפון קצת לחברים אני אכנס לאולפן להקליט כמה דברים". בהצלחה וזה.


וואלה! סלבס גם הודחה מהבית. של המשפחה שלה. בגיל שלוש.


רכלו על ההדחה של הנסיך בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully