וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפירת הרגעה? אור דניאל ודור דמרי מבלים יחד

וואלה! סלבס

8.5.2014 / 19:15

הוא טען ש"הכל בסדר", היא סירבה לדבר על זוגיות - אבל אור דניאל ודור דמרי הציגו היום גישה של "ביזנס אנד פלז'ר", כשהגיעו יחדיו לפגישות עסקים בארץ. וואלה! סלבס מה נסגר

דור דמרי, אור דניאל. פייסבוק, צילום מסך
זוג. או פרט. אור דניאל ודור דמרי/צילום מסך, פייסבוק

שבועות לא קלים עברו על הדוגמנית אור דניאל בניכר - הרחק מבן זוגה, דור דמרי. אחרי שכל המדינה נותרה עם סימן שאלה ענק בנוגע לאופציה לפיה הזוג הכי יפה בעולם הראליטי הפריד כוחות והפסיק לבלות האחד עם השנייה - השניים מציגים היום (ה') חזית אחידה, בפעם הראשונה יחד מאז חזרתה לישראל ורגע לפני שדניאל כנראה אומרת 'ביוש' בפעם השנייה.

הזוג הפוטוגני של הריאליטי הישראלי, הגיע אחר הצהריים למשרדי חברת הפרסום Teenk לצורך פגישה עסקית שמטרתה - ממש כמו מערכת היחסים של דמרי את דניאל - נמצאת בערפל כרגע.


עוד סלבס? כאן:
בלינג! ג'ניפר סנוקל מנפנפת בטבעת אירוסים
מה קורה בין טהוניה רובל ולאון שוובסקי?
מעמיסה: אביבית בר זוהר עוברת דירה

דור דמרי, אור דניאל. פייסבוק, צילום מסך
משולש פראי! דור דמרי ואור דניאל עם לאון שניידרובסקי/צילום מסך, פייסבוק

עדי ראייה סיפרו לוואלה! סלבס, כי השניים נראו מאושרים כזוג כשהגיעו לבניין המשרדים בתל אביב. בסיום הפגישות, הסכימו השניים להצטלם יחד ולא שכחו גם הפעם לפזר חיוכים ולשדר ביזנס אנד פלז'ר בזמן שהם מחובקים.

השניים, שהכירו בקיץ הקודם בתוכנית "האח הגדול" ומאז הפכו לאחד הזוגות המאוחדים והזכורים בתולדות התוכנית. מאז, לא הפסיקו להציג לעולם זוגיות פוטוגית, דביקה ורטובה במיוחד . עם חזרתה של דניאל מניסעת העבודה לאירופה, השניים עמדו במרכזה של חרושת שמועות על כך שהם נמצאים רגע לפני פרידה.

מקורבים לבני הזוג מספרים כי דניאל ודמרי אכן נתקלו בקשיים, אך הם לא מוותרים על האהבה וכי לאורך כל השבוע האחרון השניים בילו יחד שעות ארוכות בדירה שחלקו עד לנסיעה של הבלונדינית. עם זאת, "הם מקווים לעבור את המשבר האחרון בשלום", סיפרו.


וואלה! סלבס לא שמחה לראות שני אנשים יחד מאז שראתה את שיתוף הפעולה של שלום מדוכן הירקות וגבי מהקצבייה.


רכלו על אור ודור בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully