וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור דמרי על השמועות: "הכל בסדר עם אור"

עמית גולדברג

30.4.2014 / 13:20

סכסוך זוגי, נתק או פרידה? לדבריו של הגולש מ"האח הגדול" שהכיר את חברתו אור דניאל בריאליטי, לא היו דברים מעולם. "הצלחנו לשמור על הקשר", אומר דמרי. וואלה! סלבס חיוכים

צילום: יוסי ציפקיס

דור דמרי רווק? לדבריו של הגולש שכנראה הכרתם על המסך של "האח הגדול", הכי לא! השמועות על המשבר התחילו כשבת הזוג הבלונדינית מימי הריאליטי, אור דניאל, טסה לפני קצת יותר מחודש ימים לאירופה - כדי נסות את מזלה כדוגמנית לוהטת בבירות האופנה השונות של היבשת הקרירה.

כזכור, שמועות עיקשות על משבר זוגי בין דמרי הצעיר לבלונדינית של חייו, טענו כי מערכת היחסים בשלט רחוק לא ממש פועלת. עם זאת, המעריצים יכולים להירגע, לדבריו הכל שטויות והשניים מאוהבים.


עוד סיפורים לוהטים:
אור דניאל חושפת מה היא עושה לפני השינה
בלי בושה: ריהאנה בתמונות עירום מלא
שירי מימון חונה וקונה כחול-לבן

דור דמרי. צילום מסך
מרוצה, מאוד מרוצה. דור דמרי/צילום מסך

אמש (ג'), וואלה! סלבס גיששה ובדקה עם הבחור איך הצליח להתמודד עם העובדה שבת הזוג הצמודה מאז שיצא לחופשי מהבית הסגור, כבר לא ישנה כשהיא מחובקת איתו מדי לילה. אז, דמרי מיהר להרגיע וסיפר שדניאל נמצאת בימים אלה בארץ, כך שהוא רגוע. "ברור שהתגעגעתי אליה", הודה יוצא הריאליטי.

כשנשאל איך הצליחו לשמור על האהבה כשהיא נמצאת במרחק של כמה שעות טיסה ממנו, הסביר שאמנם לשניים "היה קצת יותר קשה, אבל הצליח". לדבריו, דניאל והוא הכי יחד, "הכל בסדר, אני שמח", אמר. ושמחה, הרי טובה לעור הפנים.


וואלה! סלבס מרגיעה גם היא: אין שום נתק בינה לבין יקיר מהפלאפל. הוא עדיין מספק לה שלוש מנות בכל יום.


רכלו על הזוג אור ודור בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully