וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פרנקו: "לינדזי לוהן הזתה ששכבה איתי"

שירות וואלה! סלבס

1.5.2014 / 11:13

הכוכבת הנופלת ערכה רשימה נוצצת של גברים הוליוודיים שאיתם (כנראה) שכבה - שכללה גם את פרנקו. כעת, השחקן נשבע שמעולם לא הכניס את לוהן למיטה שלו. וואלה! סלבס פנטזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מעולם לא קיימתי יחסי מין עם האישה הזו". ג'יימס פרנקו ולינדזי לוהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם לינדזי לוהן באמת בחנה את ביצועי המיטה של ג'יימס פרנקו? רשימת הכוכבים שאיתם השחקנית המכורה/ כוכבת נופלת טוענת ששכבה, הרעישה את הביצה ההוליוודית לפני כחודשיים. כעת, לפחות אחד מהשמות הנוצצים יותר ברשימה (שכללה בין השאר את ג'סטין טימברלייק והית' לדג'ר) - מכחיש ששכב עם לוהן וטען שאם איבר מינו פגש באיבר מינה, זה קרה רק בפנטזיות שלה.


עוד סלבס? כאן:
לינדזי לוהן חושפת: ”עברתי הפלה”
לא תאמינו איפה אביבית בר זוהר תגור!
לתפארת מדינת ישראל: כוכב ”מאסטר שף” עשה עלייה

ג'יימס פרנקו. אינסטגרם, צילום מסך
לינדזי, תראי מה הפסדת! כך ג'יימס פרנקו מצטלם במיטה/צילום מסך, אינסטגרם

בראיון לשדרן הרדיו הפרובוקטיבי הווארד סטרן, טען השחקן הלוהט (אך מופרע לפרקים) שלוהן פשוט הזתה את העובדה כי השתובבו בין הסדינים. "מעולם לא עשיתי סקס עם לינדזי. אני מוכן להישבע בחייה של אמא שלי שמעולם לא קרה כזה דבר". לעומת זאת, פרנקו הסכים לומר שכאשר פגש לראשונה בכוכבנית, השניים אכן התמזמזו - רק שהסשן היה הרבה פחות מלוהט, לכן לא הסכים להתקדם איתה לעבר המיטה. מעליב משהו.

עם זאת, מתברר שמערכת היחסים בין השחקן לסוג-של-שחקנית, הזויה בהחלט - ושהשניים, מכירים כבר שנים ארוכות ועברו חוויות מוזרות יחד, שגרמו לו להבין "כמה היא עלובה". נניח, הפעם שבה לטענתו של פרנקו, לוהן פרצה בשעת לילה מאוחרת לחדר המלון שלו בבוורלי הילס ובילתה שעות בהתבוננות עליו מנמנם. מעניין אם גם היא היתה בת 17 כשהכירו.

וואלה! סלבס גם היא שכבה עם הוליוודי. נו, 'דני הוליווד', בובת המין השובבה שלה.


רכלו על לינדזי לוהן וג'יימס פרנקו, אם וכאשר, בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully