וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן חושפת: "עברתי הפלה"

שירות וואלה! סלבס

22.4.2014 / 10:05

בפרק סיום הריאליטי על חייה של לוהן, השחקנית המכורה (לשעבר?) סיפרה כי בשנה האחרונה עברה הפלה. את זהות הגבר שהכניס אותה להריון, לא הסכימה לגלות. וואלה! סלבס שוקינג

יח"צ. GettyImages
חשה מרוסקת. לינדזי לוהן/GettyImages

לא משנה מה העולם חושב על לינדזי לוהן המופרעת - עוד הוליוודית שהחלה כילד פלא, והתבגרה להיות כקורבן של סקס, סמים ורוקנ'רול - גם היא אדם עם רגשות ותחושות. לראיה, השבוע חשפה הבלונדה את הדיכאון שחוותה, בעקבות הפלה שעברה בשנה האחרונה. כזו שנשמרה בסוד מוחלט עד לווידוי המרגש שלה בפרק האחרון של הריאליטי שנעשה על חייה.


עוןד סיפורים מרגשים? כאן:
דלף לרשת, שוב: לינדזי לוהן בעירום
צפו: ג’יזל בונדשן מנסה לשיר, בביקיני מנומר
אייל גולן ורוסלנה חוגגים מימונה עם לאה שנירר

לוהן בת ה-27, שמגיעה בדרך כלל לכותרות רק אם היא נכנסת או יוצאת ממכון גמילה/ מרביצה לאמא שלה/ מחשבת עם כמה גברים מפורסמים קיימה יחסי מין - חשפה בתכנית הסיום של הראיליטי האישי שלה, ששודר ברשת הטלוויזיה של אופרה ווינפרי, כי בזמן הצילומים עברה את החוויה המטלטלת ששיתקה אותה. "איש לא ידע שעברתי הפלה בשבועות שבהם לא יכולתי להצטלם לתכנית", סיפרה לוהן בדמעות, "לא יכולתי לזוז, הרגשתי רע. נפשית, זה משגע אותך".

למרבה ההפתעה (או שלא?), לוהן לא הסכימה לדבר על האיש שממנו נכנסה להריון או כמה שבועות נשאה את העובר המדובר, בתהליך שהסתיים בהפלה הכואבת. אז, בתקופת צילומי התכנית, חשבו שמדובר בעוד כמה רגעי דיווה של הג'ינג'ית, מה שכיום מוסבר כתקופת התאוששות של הגברת. "כשצפיתי בסדרה, הבנתי שאני מזדהה עם האדם שראיתי על המסך", אמרה לוהן, "חישבתי לעצמי, 'אלוהים מי עוזר לה? זה עצוב'".


וואלה! סלבס רוצה לחזק את לוהן. והיא תעשה את זה ברגע שתצא ממכון הגמילה בעקבות התמכרות למסטיקים עגולים.


רכלו על ההפלה שעברה לינדזי לוהן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully