וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'יזל בונדשן מנסה לשיר, בביקיני מנומר

שירות וואלה! סלבס

22.4.2014 / 10:45

ג'יזל היא סופרמודל, שחקנית לפרקים, אמא, מילף וכעת - גם זמרת חובבת. בונדשן פשוט עושה הכל, אבל את קליפ הדאנס שלה בבגד ים קטנטן פשוט חייבים לראות. וואלה! סלבס טורפת

ג'יזל בונדשן. יוטיוב, צילום מסך
בחנו היטב את איזור הלב. ג'יזל בונדשן שרה/צילום מסך, יוטיוב

זוכרים את הפעם האחרונה שבה ניסתם להוכיח את ביצועי השירה המהממים שלכם בקריוקי? אז עכשיו, חשבו על אותו הדבר, כשבמיקרופון אוחזת ג'יזל בונדשן, אחת הטופמודלז המהפנטות בעולם כיום, כשהיא לובשת לא יותר מאשר ביקיני מנומר - כזה שמסייע לה לטרוף את הבמה. רגע, לא מדובר בפנטזיה (אירוטית), אלא בקליפ שהעולם יכול לבחון את עצמו החל מע-כ-שיו. פאן.


עוד סלבס לוהטים? הנה:
אייל גולן ורוסלנה חוגגים מימונה עם לאה שנירר
אור דניאל חושפת: מה היא עושה לפני השינה
מי פנוי? יעל בר זוהר מחכה להסעה

בונדשן בת ה-33, שהעולם רגיל לראות בביקיני כשהיא מבלה בחוף הים עם הילדודס או על מסלול תצוגת האופנה של חברת הלבשה תחתונה כזו או אחרת, התפשטה עבור צילומי קליפ לחידוש שלה ללהיט האייטיז של להקת בלונדי - "Heart of Glass". הסיבה הרשמית? פרסומת לחברת האופנה H&M, שלא רק ימכרו לכם את בגדי הים שלובשת המילף, אלא גם יתרמו את ההכנסות מהשיר לארגון יוניסף של האו"ם. צדיקה.

בקליפ, אגב, הדוגמנית מוכיחה שלמרות שני ההריונות שעברה, העובדה שהיא כבר לא בגיל טיפש-עשרה ועל אף שהגברת מדגמנת בגדים מינימליים כבר שנים - אפילו האוקיינוס מאחוריה לא יכול להסיח את דעתם של הצופים מהנתונים הפיזיים המעוררים שלה. בסדר, זו ג'יזל שרה, אבל גם היא יודעת שהפרונט שלה מעניין את תושבי המדינות החברות באו"ם קצת יותר מהחידוש שעשה לה הדי ג'יי בוב סינקלר. נענעי את זה, בייבי.


וואלה! סלבס מתכננת לחדש את שיר הפרחה, כשהיא לבושה בשקית זבל בלבד.


רכלו על השיר של ג'יזל (ועל הביקיני) גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully