וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסך לא מתרומם: גוון סטפני דחתה את "הכוכב הבא"

שירות וואלה! סלבס

27.4.2014 / 11:37

הבלונדינית הרותחת כמעט חתמה על החוזה שיושיב אותה בכיסא השופטת בגרסה האמריקנית של התכנית של קשת, אלא שאז סטפני החליטה דווקא ללכת על הכיסא המסתובב של "דה וויס". וואלה! סלבס כוכבית

גוון סטפני בבכורת הסרט "The Tree of Life" בפסטיבל קאן, 26 מאי 2011. רויטרס
לא עפה על הפורמט. גוון סטפני/רויטרס

אם תהיתם איך גוון סטפני מעדיפה את הכורסה שלה, בוודאי תשמחו לדעת שהיא מעדיפה כסא מסתובב ולא את הכיסא היציב, כלומר, זה של "הכוכב הבא". מגזין הבידור הנחשב בילבורד מדווח כי סולנית להקת 'נו דאוט' כמעט שסגרה על חוזה השתתפות בגרסה האמריקנית של התכנית של קשת ו"טדי הפקות", שצפויה לעלות לאוויר ברשת ABC - אך ברגע האחרון ביטלה הכל, לטובת השתתפות במתחרה מ-NBC "דה וויס". אויש, המסך הכי יעלה לה לראש.


עוד דרמה מאחורי הקלעים? כאן:
נפל ברשת: ג’ורג’ קלוני מתחתן
ג’ניפר סנוקל הובהלה לניתוח חירום
חשה בטוב? נינט טייב מבלה בבית המרקחת

גוון סטפני. GettyImages
המסך עולה? בסיבוב. סטפני מופיעה/GettyImages

על פי הדיווח, סטפני החליטה להחליף את כריסטינה אגילרה ההריונית כמנטורית "דה וויס", במקום להשתתף בגרסה האמריקנית של תכנית הכשרונות שהלהיבה את ישראל בקיץ האחרון. במקביל, הזמרת הבלונדינית החליטה גם לרענן את צוות הניהול האישי שלה, כשזרקה את המנג'ר ב-15 השנים האחרונות, ג'ים גורינוט לטובת המגה-מנג'ר, ארווין אזוף, שהציע אותה כתחליף ללקוחה אחרת שלו - אגילרה. אגב, היא תבלה בתכנית לצד החבר הטוב, פארל וויליאמס. הכי נוח.

סטפני (שלאחרונה הפכה לאמא לבן שלישי) היא לא הראשונה שלא מעוניינת במסך המתרומם של "הכוכב הבא" בארצות הברית. כמותה, החליטו על "לא " גם הראפר פיטבול וכוכב הקאנטרי לוק בריאן.


וואלה! סלבס היתה שמחה להשתתף בגרסה האמריקנית של התכנית "מנקות בית נואשות".


רכלו על ההחלטה של סטפני והשתתפותה ב"הכוכב הבא" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully