וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל ברשת: ג'ורג' קלוני מתחתן

שירות וואלה! סלבס

27.4.2014 / 10:20

הרווק הנצחי של הוליווד סוף סוף התאהב מספיק כדי לומר "איי דו" לאישה של חייו? על פי הדיווחים - ג'ורג' קלוני הציע נישואים לחברתו המשפטנית, אמל אלמודין. וואלה! סלבס בלינג

ג'ורג' קלוני. Jason Merritt, GettyImages
רגע, איפה הטבעת? ג'ורג' קלוני/GettyImages, Jason Merritt

ליידיז (אנד ג'נטלמן), ייתכן שהלסת שלכם תישמט לנוכח הידיעה הבאה: ג'ורג' קלוני, שחקן, צ'ארמר ואחד הרווקים הנצחיים המפורסמים ביותר בהוליווד - מתחתן! על פי דיווחים מעבר לים, מי שנחשב לבחור שאף אישה לא תצליח לשכנע לעמוד תחת חופה (מטאפורית), הציע לחברתו אמל אלמודין לחיות יחד לנצח נצחים, כולל הטבעת המנצנצת. קולולולו? אכן כן.

עוד מפורסמים נוצצים:
מתיחת פנים: איך השתנה ג'ורג' קלוני?
ג’ניפר סנוקל הובהלה לניתוח חירום
נינט טייב מבלה בבית המרקחת

ג'ורג' קלוני. splash
הצליחה לתפוס את הרווק? ג'ורג' קלוני ואמל אלמודין/splash

דובר מטעמו של קלוני סירב לאשר את הפרטים, אך על פי כל כלי התקשורת הצהובים באמריקה, קלוני אכן שלף טבעת במהלך חגיגה אינטימית שנערכה בשבוע שעבר במערב הוליווד. השחקן ובת הזוג שלו מאז השנה שעברה - שהיא עורכת דין לזכויות אדם, שנולדה באנגליה - אמנם לא ממהרים למצוא שמלה וקייטרינג, אך גם לא ממש מנסים לשמור על האירוסים בסוד.

העובדה המשמחת, נחשפה כשקלוני (בן 52) ואלמודין (שקטנה ממנו ב-16 שנים, אבל מי סופר), סעדו יחד עם דוגמנית העל סינדי קרופורד ובעלה בשכונת מאליבו החמימה. נכון, הטבעת כל כך גדולה, שפשוט אי אפשר היה להחביא אותה מצלמי הפפראצי.

אגב, אלה יהיו נישואיו השניים של קלוני, שבסוף האייטיז אמר "איי דו" לטליה באלסם, רק כדי להתרגש ארבע שנים אחר כך. מאז, ניסה כמה נשים (שהמפורסמת בהן היתה סטייסי קיבלר) - אך אף אחת מהן לא שבתה את לבו כמו המשפטנית שגרמה לו לשלוף טבעת.


וואלה! סלבס מאושרת עד הגג. אם קלוני מתחתן, גם לה יש תקווה.


רכלו על האירוסים של ג'ורג' קלוני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully