וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי, בייבי: גוון סטפני ילדה בן

שירות וואלה! סלבס

2.3.2014 / 11:16

בגיל 44, אושיית הפופ הלוהטת הפכה בסוף השבוע לאמא לבן שלישי - שהביאה עם בעלה הרוקסטאר גווין רוסדייל. השם שגוון סטפני בחרה לעולל? של אל יווני. וואלה! סלבס אפרודיטה

גוון סטפני. GettyImages
ליידי עם בנים. גוון סטפני/GettyImages

מי אמר שאין חיים אחרי גיל 40? רק תשאלו את גוון סטפני בת ה-44, שהביאה בסוף השבוע את בנה השלישי לעולם. מדובר בבן שלישי משותף לפופסטאר וסולנית להקת נו דאוט, עם בעלה, המוזיקאי גווין רוסדייל. אין ספק, גם הבייבי הזה נולד עם גנים מוזיקליים במיוחד.


עוד סלבס נוצצים:
סולחה: נינט טייב ואביב גפן משתוללים
הקאמבק של אנה ארונוב ואיתי תורג’מן
אשטון קוצ’ר ומילה קוניס מתחתנים

גוון סטפני. GettyImages
היתה בטן! סטפני ההריונית עם בעלה, גווין רוסדייל/GettyImages

סטפני ורוסדייל, שנשואים צמודים מאז שנת 2002, גידלו עד כה את שני הבנים הבלונדיניים המשותפים שלהם - קינגסטון בן ה-7 וזומה בן ה-5. דובר מטעם בני הזוג המזמרים, אישר לכלי התקשורת בארצות הברית כי ביום שישי האחרון בייבי בוי מספר שלוש הגיח לעולם - ואפילו מסר מה השם הנבחר. תגידו שלום לאפולו בואי פלין רוסדייל. סוג של שילוב בין האל היווני ודיוויד בואי.

עבור סטפני, מדובר בהגשמת שאיפה לא נסתרת בכלל - כיוון שבעבר הזמרת סיפרה על הרצון שלה בעוד צאצא למשפחה, שלווה בכמה ניסיונות כושלים להרות. לרוסדייל בן ה-47, יש גם בת מחוץ לנישואין - הדוגמנית הבריטית בת ה-25 (!) דייזי לאו - שגילתה לו שהוא אביה שנים אחרי שנישא לסטפני. הכל נשאר במשפחה וזה.


וואלה! סלבס תקרא לבתה היקרה ברוריה תנשמת סלבס. שילוב של הבוטיק האהוב עליה והציפור החביבה עליה.


רכלו על הלידה של גוון סטפני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully