וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטון קוצ'ר ומילה קוניס מתחתנים

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

28.2.2014 / 11:50

לא מדובר במתיחה של קוצ'ר, אלא בהצעת נישואין הוליוודית מרגשת של השחקן, לבת הזוג שהוא מכיר מאז "שנות ה-70". קוניס כבר משוויצה בטבעת נוצצת על האצבע. וואלה! סלבס יהלום

אשטון קוצ'ר, מילה קוניס. splash
ג'קי וקלסו, גרסת המציאות. אשטון קוצ'ר עם מילה קוניס/splash

מעריצי "מופע שנות ה-70" ראו את זה בא כבר המון זמן: אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, שכיכבו יחד על המסך בסדרת הלהיט האהובה והפכו לזוג הוליוודי נוצץ במציאות, מתחתנים! קוצ'ר את קוניס, שמככבים על המסך בנפרד ובמדורי הרכילות כשהם יחד, סוף סוף החליטו למסד את הקשר הרומנטי שהם מנהלים בשנתיים האחרונות - זה שאפילו כלל גיחה קצרצרה לישראל בסתיו האחרון. זה הזמן לריקוד בוגי? ברור!


עוד סלבס? הנה:
מילה קוניס מחליפה את אשטון בוויסקי
מתיחת פנים: איך השתנתה קייט בלנשט?

מילה קוניס. ספלאש
כן, זו טבעת האירוסין שלה על היד. מילה קוניס, השבוע/ספלאש

על פי הדיווח של ערוץ הבידור האמריקני !E היום (ו') - בני הזוג שפצחו בקשר הרומנטי חודשים ספורים אחרי הפרידה של קוצ'ר מאשתו הקודמת, דמי מור, החליטו לאחרונה שזה הזמן לצעוד לעבר החופה (היא יהודייה, הוא מאמין אדוק בתורת הקבלה). בשבוע האחרון, קוניס תועדה מספר פעמים כשהיא משוויצה בטבעת יהלום ענקית על "אצבע האירוסין" שלה, כך שקשה לטעות בקשר לכוונות הזוגיות של צמד השחקנים.

לעומת קוצ'ר בן ה-36, שהיה נשוי למור הקוגרית במשך כשש שנים (ונפרד ממנה אחרי שמועות על בגידה מצדו) וסיים את הליך הפרידה רק לאחרונה - עבור קוניס בת ה-30, זו תהייה החתונה הראשונה. זה בסדר, מערכת יחסים של שמונה שנים עם ילד הפלא (לשעבר), השחקן מקולי קאלקין, כנראה הכינו אותה לחיים של פאן עם כוכב הוליוודי נוצץ כמו אשטון. האם החתונה תערך כדת משה וישראל בעיר צפת או בג'רוזלם הקדושה? אפשר רק לקוות.


וואלה! סלבס היתה שמחה להגיע לחתונה באולמי ארגמן, אבל חוששת שכמות הבורקסים לא תספיק גם לשאר האורחים.


אחלו לבני הזוג קוניס-קוצ'ר מזל טוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully