וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטון קוצ'ר ומילה קוניס בהלוויתו של הרב ברג בצפת

וואלה! סלבס | צילום: בן קלמר

18.9.2013 / 11:29

הרב שעמד בראש המרכז לקבלה, הובא למנוחות הבוקר בבית העלמין שבצפת. תלמידו הרוחני, אשטון קוצ'ר, הגיע עם בת הזוג מילה קוניס, בכדי לחלוק לו כבוד אחרון. וואלה! סלבס נחמה

עצוב: אתמול הלך לעולמו הרב שרגא ברג, שעמד בראש המרכז לקבלה ושימש כמורה רוחני של כמה מהכוכבים הגדולים בעולם - שתרגלו איתו (ובזכותו) את סודות התורה היהודית. הלילה (ד'), הוטסה גופתו מלוס אנג'לס לקבורה בעיר צפת, בהלוויה שבה השתתפו הבוקר מאות אנשים, בהם גם השחקן ההוליוודי אשטון קוצ'ר.

הלוויית הרב ברג. בן קלמר
אשטון קוצ'ר עם מוטי רייף בצפת/בן קלמר

קוצ'ר, תומך אדוק בקבלה שביקר בארץ מספר פעמים בעבר - הרבה מהן בגלל סיבות שקשורות לחגים העבריים - עלה על לבוש לבן, כמו יתר משתתפי הטקס, בכדי ללוות את הרב ברג בדרכו האחרונה. למרבה ההפתעה, אל הכוכב ההוליוודי הצטרפה הפעם גם בת הזוג שלו בשנה האחרונה, השחקנית מילה קוניס, כשיחד איתם צעדו בהלווייה גם מעצבת העל האמריקנית דונה קארן, המפיק המקומי, מוטי רייף וכן השר עמיר פרץ.

הלוויית הרב ברג. בן קלמר
עצובים. אשטון קוצ'ר ומילה קוניס בהלוויה/בן קלמר

למרבה הצער, לא מדובר בבילוי זוגי בישראל - אלא ככל הנראה בגיחה קצרה - שמטרתה לכבד את זכרונו של הרב ברג, שנפטר אחרי מאבק במחלה קשה. ראש המרכז לקבלה, שימש כמורה לתורה העברית לא רק של קוצ'ר, אלא גם של כוכבי ענק אחרים, בהם מדונה ודמי מור. המטה של מרכז הקבלה הינו בלוס אנג'לס, אף הוא כולל קרוב ל-50 סניפים בארץ וברחבי העולם.


וואלה! סלבס מנסה לנחם, אבל זה עליה שצריך לרחם.


שוקינג: דמי מור ואשטון קוצ'ר צמודים

רכלו על אשטון ומילה בפייסבוק

הלוויית הרב ברג. בן קלמר
מכבדים. מילה קוניס אשטון קוצ'ר/בן קלמר
הלוויית הרב ברג. בן קלמר
חזק ומחוזק. אשטון קוצ'ר/בן קלמר
הלוויית הרב ברג. בן קלמר
השר עמיר פרץ בהלווייתו של הרב שרגא ברג/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully