וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בר רפאלי מתלכלכת

13.3.2014 / 16:00

גם שבוע האופנה הלוהט והקמפיינים החדשים של טהוניה רובל או אביבית בר זוהר - החווירו לעומת התמונות של בר רפאלי. כל האירועים הנוצצים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


אל המקום החמישי מגיע השחקן ההוליוודי שלא פוחד לחשוף כלום, אבל כלום - ג'ייק ג'ילנהול. הכוכב שהתפשט לטובת צילומי סרטו החדש "אוורסט" והזכיר לכולם למה הוא אחד הגברים הלוהטים בהוליווד.

מכוכב הוליוודי אחד לכוכבת מקומית אחרת. במקום הרביעי נמצאת האישה והריסים אביבית בר זוהר, שחזרה לבן הזוג שלה (פעם לשעבר, היום כבר לא) וקיבלה ממנו מתנה - קמפיין לחברת תוספות השיער שלו. השוס: מדובר בקמפיין זוגי שלה עם הבחור. רומנטי משהו.

אם כבר אופנה, אל המקום השלישי מגיע השבוע הכי שיקי שידעה הביצה המקומית בשנים האחרונות. אלא שבניגוד לתצוגות האופנה הנוצצות, מה שעניין באמת היו דווקא המסיבות הפרטיות שנערכו במהלך השבוע - מהארוחה של משפחת מיסוני, שם בילו גל גדות ונועה תשבי, עד למסיבה של דורית בר אור, בהשתתפות איתי תורג'מן ויובל שרף.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

רגע, תישארו בראש האופנתי, כי למקום השני מגיע קמפיין נוסף. הפעם של אסתי גינזבורג וטהוניה רובל, שנבחרה לככב לצידה של הבלונדה בפרסומת חדשה. אז מלבד תמונות משובחות, היתה גם דרמה קטנה על הסט.

אך במקום הראשון והמכובד, נמצאת הגברת הראשונה של עולם הדוגמנות הישראלי - זו שמרוב שצעדה על שטיחים אדומים בהוליווד, לא ממש מתרגשת מהמקבילה הישראלית. מדובר בבר רפאלי, שהחליטה לקחת פסק זמן ולטוס לחופשה רומנטית וחמימה בתאילנד עם בן הזוג. ברור שהיא פינקה אתכם בתמונות לוהטות.


וואלה! סלבס עדיין מחכה שהתמונות שלה מתאילנד יתפרסמו בעלון השכונתי שרואה אור מדי שבוע.


עוד רשימות:
מלכת היופי זקוקה לשומר ראש?
צרות בממלכה של טיטי איינאו
פריס הילטון, תשמרי על הכוס שלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully