וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: צרות בממלכה של טיטי איינאו

27.2.2014 / 16:01

השבוע האחרון עמד בסימן אמהות טריות מרגשות (כולל קרדשיאן, קרן פלס ויונית לוי) והמון הסתבכויות של אנשי הביצה המקומית עם החוק (היוש, טיטי וברלד). וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן נון

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

אל המקום החמישי מגיעה מישהי שנדמה שתעשה הכל, אבל הכל, כדי לככב במצעד כזה או אחר. עוד לא הצלחתם לנחש מי זו? בואו נגדיר אותה כליהיא גרינר של הוליווד. כן, כן, קים קרדשיאן, שהחליטה לעבור לייזר להסרת סימני מתיחה מהבטן!

לא נעים בכלל. במקום הרביעי נמצאת אמא טרייה אחרת, יונית לוי שמה. הגברת הראשונה של עולם החדשות חזרה למשכנה ולכסא האורטופדי שלה בנווה אילן. הכי מרגש שיש? אולי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פייר, התגעגענו! יונית לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חכו, יש אמא טרייה אחרת שמחכה לכם במקום השלישי. הפעם מדובר בכזון שהבייבי שלה לקחה את הזמן עד שהחליטה להגיח לאוויר העולם. אבל נראה שלהורים המאושרים - קרן פלס ונועם טור - זה לא ממש הפריע.

כעת, לבשורות פחות משמחות - במקום השני נמצא ירון ברלד, אך לא, הפעם לא מדובר בבדיחה. הקומיקאי המוכשר נשלח למעצר בית בעקבות חשדות כי ביצע מעשה מגונה בבחורה. הוא, טען כי מדובר בסחיטה. נחכה ונראה.

ובמקום הראשון והמכובד הגיעה, כיאה למעמדה, המלכה טיטי איינאו. לצערה, גם במקרה שלה לא מדובר בבשורות טובות. רגע לפני שאיינאו נבחרה למלכת היופי היא חתמה על חוזה עם סוכנות דוגמנות, שהסכימה להקפיא את החוזה עימה לשנה במידה שתזכה בתואר. כעת, טיטי מנסה להתחמק מחוזה ההתקשרות ולבטל אותו. לא יפה.


וואלה! סלבס הפרה חוזה עם מסעדת המבורגרי. אפילו היא לא עמדה בקציצות בוקר, צהריים וערב.


עוד רשימות:
פריס הילטון, תשמרי על הכוס שלך
בר רפאלי כבר לא מחפשת אהבה
מי החברים שלך, נאור ציון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully