וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מלכת היופי זקוקה לשומר ראש?

6.3.2014 / 16:05

מהאיומים ברצח על אורלי וגיא, דרך הסכסוך של קארין כהן ורוסלנה - ועד לתקרית האלימה על במת טקס מלכת היופי. כל האירועים הנוצצים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן, הלבשה: פקטורי 54

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

אל המקום החמישי מגיעה ידיעה לא ממש משמחת ואפילו מעוררת דאגה - זוג העיתונאים הלוחמני, אורלי וילנאי וגיא מרוז, קיבלו איומים על חייהם. זאת, בעקבות תחקיר אותו הם עתידים לשדר. מי אמר שאנשי התקשורת לא מסכנים את חייהם?

קצת אחרי תמצאו את צמד הבנות רוסלנה רודינה וקארין כהן, שהחליטו לסיים את הרומן הנשי הנוצץ שלהם, זה שהנפיק לא מעט תמונות פוטוגניות. הסיבה: מערכות היחסים הרומנטיות של השתיים. אילו בנות נותנות לגברים להפריד ביניהן?

מלכת היופי מור ממן. ששון משה,
מלכה! מור ממן/ששון משה

כעת לגאווה מקומית. תתחילו לשנן את השם עזריאל פוסטר. למה? כי הוא אולי הבן אדם הכי קרוב לגברת בריטני ספירס בתקופה האחרונה. לא, הוא לא מנהל איתה מערכת יחסים רומנטית, אלא רק משמש על תקן שומר הראש שלה. טוב, במקרה שלה, אי אפשר לדעת איך זה יסתיים.

אל המקום השני, מגיעה בצעדי ענק הגברת סיון קליין, שרק לאחרונה החליטה להיפרד מהחבר החתיך ולבטל את החתונה. עכשיו היא מדברת בלב גלוי על חיי הרווקות שלה. פייר, לא כאלה מסעירים.

אבל במקום הראשון והמכובד, כיאה למעמדה כמלכת היופי החדשה של ישראל, נמצאת מור ממן, מי שרק לפני מספר ימים זכתה בכתר הנוצץ. לצערה, היה מישהו שניסה לגנוב לה את ההצגה - כשזה נגמר במכות על הבמה. מלחיץ משהו.


וואלה! סלבס ניסתה לגנוב את הכתר ממלכת היופי, אבל הוא לא עלה לה על הראש.


עוד רשימות:
צרות בממלכה של טיטי איינאו
פריס הילטון, תשמרי על הכוס שלך
בר רפאלי כבר לא מחפשת אהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully