וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות מלול: "עדיף למות ולא להיות מכוער"

וואלה! סלבס

1.2.2014 / 0:04

צמד החמד הזהה של "היפה והחנון" - עברו מייקאנדר ויצאו למצוא גברברים שיצטלמו איתן. כשאיש לא רצה להתקרב לתאומות מלול, הן החליטו לפתוח פה גדול. וואלה! סלבס השתיקה יפה

צילום מסך

אם הבחורים של "היפה והחנון" אמורים לעבור שדרוג במהלך העונה של הריאליטי, הרי שבמהלך פרק המהפך המפתיע - הבנות עובר מייקאנדר, מה שאומר שהן זונחות את מי החמצן והאיפור הכבד לטובת כמה פצעונים ושיער אסוף באופן מרושל. אבל מה קורה שה"יפות" מגישות פחות אטרקטיביות כשהן עומדות מול שאר עולם? זעם, הכחשה והמון טינופת. רק תשאלו את התאומות מלול.


רוצים עוד קטעים משעשעים?
משתתפת ”היפה והחנון” בולעת חלב אם
מה עשה אביב גפן עם הגיק מהתכנית?
נעלוליות! ה"יפות" במסע קניות

היפה והחנון. צילום מסך
יפה לה אסוף? חצי מצמד התאומות מלול/צילום מסך

צמד האחיות המשעשעות של התכנית, לא קיבלו בשעשוע את המשימה להצטלם עם גברים ברחוב הירושלמי, רגע אחרי שהסירו מהן את הליפסטיק, החצאיות הקצרות וסיכות הפפיון. "הייתי בטוחה שכשנצא לרחוב אנשים יקבלו התקף לב", מסבירה מירב, או הודיה, או דווקא מירב. "יענו, מכוערת כפול שתיים". אבל איש לא קיבל התקף לב - אלא דווקא התעלמו מהבנות, שביום רגיל מושכות המון תשומת לב.

אחרי שגבר ירושלמי אחר סירב לעשות איתן פוזות לטובת תמונה משותפת, אחת מהן, הסבירה שכנראה "עדיף למות ולא להיות מכוער. עדיף". חוכמה? לא גדולה מדי, אלא דברים שעשויים להרגיז כמה אנשים שמאמינים כי דווקא היופי פנימי הוא שחשוב - ולא הביוטי החיצוני והשטחי.


וואלה! סלבס לא צריכה מהפך, אלא פשוט להשליך את כל התכולת הארון שלה אל הפח.


רכלו על המייקאנדר של התאומות מלול בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully