וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה אביב גפן עם כוכב "היפה והחנון"?

וואלה! סלבס

14.1.2014 / 0:02

גפן הוא רוקסטאר שמככב על הבמה במשך שנים, חביאר הוא גיק גדול מימדים שמופיע על המסך כבר כמה שבועות. אז איך התחברו ומה ההצעה המפתה שהזמר קיבל? וואלה! סלבס זיווגים

אליל רוק וחנון על נפגשים בהופעה. זו לא התחלה של בדיחה, אלא מקרה שאכן התרחש במציאות, ממש לפני ימים ספורים. בתפקיד המוזיקאי מככב אביב גפן, כשהגיק (נטול השיק?) הוא אחד מכוכבי העונה הנוכחית של "היפה והחנון", חביאר סבלוף - ששמח לראות את אליל נעוריו כשהגיע להופעה שלו בבאר שבע. איך זה נגמר? לא תאמינו.

חביאר, שהוא החנון הלטיני גדול המימדים, החליט שהוא לא מוכן לפספס את ההופעה של גפן - שהיה האמן הישראלי הראשון ששמע (ואפילו אהב) כשעשה עלייה מדרום אמריקה לישראל, בשנת 1995. אחרי שהשואו הסתיים, הגיע החנון (יחד עם בת הדודה שלו וחברתה) לכניסה לאזור שמאחורי הקלעים, אז ביקש לפגוש את גפן. כיוון שהזדהה ככוכב הריאליטי, אישרו לו להידחף למתחם המיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מה. אביב גפן עם חביאר סבלוף/מערכת וואלה, צילום מסך

אז קרה הרגע המיוחד, כשהחנון סיפר על עצמו לגפן, שמצידו קיבל אותו בלי הרבה פאסון. חביאר, ביקש מאליל הרוק שלו להקליט ברכה לילדה חולת סרטן שהוא מכיר (צדיק) ואפילו זכה לתמונה צמודה במיוחד עם הזמר.

אחר כך, כשחביאר הבין את החיבור המדהים והניצוצות שהתעופפו בין הכוכב ובינו מאחורי הקלעים, הגיק אפילו הזמין את גפן להגיע אליו הביתה לערד. שם, יוכלו לצפות בפרק של "היפה וחנון" ולהשתולל בארוחת בשרים דרום אמריקנית וככל הנראה אפילו זכה לסוג-של-תגובה חיובית להזמנה. אביב גפן מנפנף על המנגל בערד? צפוי לקרות בערך כמו דהירה של עדר גמלים לכיכר המדינה בתל אביב.


וואלה! סלבס הזמינה את אלילת נעוריה, שרי רז, לדרינק ברמת השרון. היא עדיין לא ענתה לגלויה שלה.


התאומות של "היפה והחנון" מסבירות: "פרה צומחת באדמה"

וואו: הסרט המרגש שהוציא את כל הסלבס מהבית

חנון, זמר, רכלו עליהם ממש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully