וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות של "היפה והחנון" מסבירות: "פרה צומחת באדמה"

ווואלה! סלבס

11.1.2014 / 3:41

מה קורה שנותנים לצמד התאומות מלול להפגין ידע מול פליט ריאליטי שלא נחשב לחריף שכל בעצמו? שמחה וששון, כולל העובדה ש"פרה צומחת מהאדמה". רגע, מה? וואלה! סלבס חצי מוח

צילום מסך

משתתפי "היפה והחנון" לא האמינו שזה קורה להם, בטח שלא כששיחקו בשעשועון "מי יותר חכמה מטום קשתי". ה"יפות", בילו זמן במשחק טריוויה פשוט, במטרה לנצח את פליט הריאליטי - ולזכות בחסינות מהדחה ובתואר המכובד 'יותר חכמה מקשתי'. כלומר, עד שהגיע תורן של התאומות מירב והודיה מלול. "הראש שלנו זה חצי-חצי, כמו אחד", חצי מוח? כן. מי זו שנולדה עם השכל ומי קיבלה את היופי? אין תשובה וודאית.

כשהתבקשו לשחק 'ארץ עיר' מול קשתי, התמזל מזלן להתחרות נגדו עם האות ו'. אז מה ענו בקטגוריה עיר? בעוד שפליט הריאליטי בחר בעיר ווימבלדון, השתיים נתנו מספר אפשרויות. "וגאס, וינה או וירושלים. אפילו יש לנו עדות עם 'וירושלים'", הסיומת של ההמנון הלאומי "התקווה" - הן מסבירות בגאווה על שמה של עיר הבירה ההיסטורית, זו שבה הן גרות, חיות ונושמות, כשהן זוכרות לעשות את זה.

היפה והחנון. הדס פרץ,
מאחדות את שני חצאי המוח. התאומות מלול/הדס פרץ

אבל זה לא היה השיא, כיוון שעל הקטגוריה צומח, ענו "ולגריה" ו"וופל". כשהסובבים לא הבינו את פשר התשובות לקטגוריה הצומחת, טענו ש"ולגריה היא גבינה, פרה צומחת מהאדמה, אחרת מאיפה היא באה? פרה עומדת מהאדמה ומצמיחה חלב, גבינה". כשתיקנו אותן ואמרו שהן כנראה מתכוונת לגבינה בולגרית (לא, עדיין לא צומחת), הצדיקו את עצמן בכך ש"רשמנו את זה ב-ו', האות ו' והאות ב' הן אותו הדבר". נכון, רק ש... לא, חמודות.


וואלה! סלבס לא מאמינה שסוף סוף נמצאה הגרסה היפה והצעירה שלה. כפול שתיים!


הלם! כוכב "היפה והחנון" מציע נישואין לאהובתו

מיליונר ”היפה והחנון” עם ניסיון מיני של בן 16

קורע: מי הכניסה את הפנים לים המלח?

רכלו על הפרות, שצומחות באחו, כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully