וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היפה והחנון": מי הכניסה את הפנים לים המלח?

וואלה! סלבס

4.1.2014 / 0:00

טיול של משתתפי הריאליטי המשעשע במקום הכי נמוך בעולם, כמעט שהסתיים באסון - כשאחת הבלונדיניות בבקיני החליטה לשטוף את הפנים במי ים המלח. צפו בקטע. וואלה! סלבס עיניים

צילום מסך

זה לא סוד שמשתתפות הריאליטי "היפה והחנון" הן לא העיפרון הכי מחודד בקלמר. סליחה, לעומת הגיקים שמבלים איתן שם, הן כנראה נראות קצת רדודות - אבל אפילו ה"יפות" אמורות לדעת שהמים של ים המלח מכילים קצת יותר מינרלים מאשר באלה שבמי ים רגילים. זו בדיוק הסיבה שבגללה לא ניתן לרחוץ את הפנים במים השמנוניים של המקום הנמוך בעולם, כמו שעשתה סתיו קצין.

היפה והחנון ים המלח. צילום מסך
"פיקאצ'ו, איפה המים?". סתיו קצין, היפה והשרופה/צילום מסך

בקטע שעדיין לא שודר, קצין הבלונדינית ובן זוגה לתחרות פיקאצ'ו (שי), יוצאים לטיול אוהלים בים המלח. לפנות בוקר, החליטה הבלונדה שחם לה והיא רוצה להתרחץ במי הים. "תראה איך אני מזיעה, כמו פרה. נראה לי שהיה שם אולי 80 מעלות, בלי בריזה ובלי רוח", סיפרה. "הייתי חייבת לשטוף את הפנים". לכן, האופציה ההגיונית ביותר מבחינתה, היא לעשות זאת בביקיני עם מי ים המלח. אלה שגרמו לה לסוג-של-עיוורון זמני.

"פיקאצ'ו, אני חייבת מים, דחוף!", צעקה הנסיכה מטעם עצמה לעבר בן הזוג שלה, כשהבינה את הטעות שעשתה. ועל פי עדותו של החנון, כשסתיו מחלקת פקודות - צריך לבצע. "אתה הולך כמו צב, נו כבר זה לא מצחיק!". ובכן, בלונדי, מטעויות לומדים.


וואלה! סלבס מצחצחת שיניים מדי בוקר רק עם מי אקווריון משומשים. גרררר.


קורע! מי פרצה בבכי בגלל "התקווה"?

הופה! מתמודדת "היפה והחנון" מתפשטת בקליפ

רכלו על הטיול האחרון שלכם לים המלח בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully