וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היפה והחנון": מי פרצה בבכי בגלל "התקווה"?

וואלה! סלבס

28.12.2013 / 0:06

צפיתם ביפות מתבלבלות עם השלמת המילים להמנון הלאומי - במסגרת משימה מורכבת. מה שלא יכולתם לראות הוא את ההיסטריה שלהן אחרי שנכשלו. צפו בקטע הקורע. וואלה! סלבס מזמזמת

צילום מסך

אומייגאד, הן באמת אמרו את זה? משתתפי העונה החדשה של "היפה והחנון", אולי מגוחכים מתמיד, אבל זה לא אומר שלא נחמד לראות אותם משתטים על המסך הקטן. הבנות ה"יפות", למשל, לא ידעו להשלים את המילים החסרות של ההמנון הישראלי, "התקווה", למרבה הצער. זה מצחיק? לא כמו הקטע המיוחד שמראה איך הגיבו לכישלון האישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברצינות? סתיו ופיקאצ'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז "כל עוד בלבב... פנימה"? לא אם תשאלו את קארין ביטון, שקיבלה את הפספוס שלה במשימה בהיסטריה מוחלטת. "המשימה הזו היא חרטא! לא ידעתי את השיר של 'התקווה', אתה רציני?", בכתה לבן הזוג הגיק שלה, אלעד אביטל. "השיר של 'התקווה', אתה מבין?", יבבה כשפרטנר שלה אמר שהוא משוכנע שבסיבוב הבא היא תצליח יותר ואז גם ניסה ללמד אותה את המילים, הכל כך מוכרות.

סתיו קצין, הבלונדינית שלא מתביישת לרקוד בחושניות במועדונים, כנראה לקחה קשה מדי את כמויות מי החמצן שהושקעו בפדחת שלה. "אז הוא שאל אותי כל מיני שאלות מה זה קשות, מרוב שחשבתי נהיה לי חום ועכשיו כואב לי הראש", אמרה לבן הזוג שלה לתכנית, שי "פיקאצ'ו" קריינר. "המוח שלי פועל אחרת, מה שיש לי במוח הם דברים מלאכותיים, לא היסטוריה ולשון, אצלי אין מקום לדברים האלה", הסבירה, לפני עוד סשן השפלה של החנון שלה. פשוט זיווג משמיים.


וואלה! סלבס יודעת את המילים של "התקווה", אבל מדקלמת בעל פה גם את המחירון של שווארמה אלימלך, החתוליה מהפאסז'.


פאן! בנות "היפה והחנון" משתוללות במסיבה

הופה! מתמודדת "היפה והחנון" מתפשטת בקליפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully