וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן, צריך כתף תומכת?

30.1.2014 / 16:00

פיוז'ן התפרקה, בר רפאלי התקמבקה והתלקקה - אבל אייל גולן והפרשיות שלו ללא ספק הרטיטו אתכם. מצעד הסיפורים הנוצצים שעשו את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

צילום מסך

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים וכמובן, הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

לפני שתקראו על המקום החמישי, אולי כדאי שתשתו כוס מים ותנשמו. בכל זאת, מדובר בלהקת הבנים פיוז'ן שהכריזה השבוע שהיא מתפרקת. נו, הלהקה מ"אקס פקטור" הישראלית. זאת עם הצרפתי, האמריקאי, המטרוסקסואל. כבר לא זוכרים? אז אולי כדאי שתבחנו דווקא את הגברת בר רפאלי, זו שסוף סוף לא מפחדת להפגין אהבה בפרהסיה כשהתנשקה עם הבויפרנד עדי עזרא, מול עדשת המצלמה - ונכנסה למקום הרביעי.


מה כללה הרשימה הקודמת?
גירושי המיליונים של יעל אבקסיס
מהפך המדהים של ה”אקס פקטור”

יאיר נתניהו. dagen.no, צילום מסך
זוג נאה? פלוס. יאיר נתניהו וסנדרה לייקאנגר/צילום מסך, dagen.no

אין ספק שזה היה שבוע מלא בשערוריות נסתרות, שהיו יכולות לככב במקום הראשון בקלות, אם רק היינו יכולים לחשוף בפניכם את המעורבים. אז היו שם פליט ריאליטי שצולם מקיים מין עם טרנסג'נדריות, זמר שנסחט על ידי טרנסג'נדרית אחרת וכוכבת ריאליטי שצולמה לכאורה במהלך אקט מיני - גם אתם מרגישים כאילו אתם לכודים בטירה של פלייבוי?

אבל הנה, גם מפרשת המין שבה נקשר שמו של אייל גולן, הוא מצליח להפיק את המיטב, כך שבימים אלו הוא מצלם סרט דוקומנטרי בה הוא חושף את כל האמת שלו - ולכן זכה במקום השני. ומי במקום הראשון? צפו ותהנו.

וואלה! סלבס לא זוכרת מתי היתה הפעם האחרונה שבה היה לה חבר. אפילו היונים כבר לא נוחתות על אדן החלון שלה.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully