וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: גירושי המיליונים של יעל אבקסיס

23.1.2014 / 17:00

החבר החדש של בר זוהר או אשרת העבודה המזמרת של רוז אמנם מעניינים, אבל לא כמו הגירושים של אבקסיס. קבלו את מצעד הסיפורים הנוצצים שעשו את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

אביב חופי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים וכמובן, הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

אל המקום החמישי הגיע יונתן רושפלד, שבדרך כלל פותח את הפה בכדי לטעום מאכלים שונים, אלא שהפעם פתח אותו דווקא כדי ללכלך על התכנית המתחרה. לא נעים. במקום הרביעי, תוכלו למצוא מישהי שדווקא יודעת לטנף כשצריך ולא מתביישת לעשות זאת. קוראים לה אביבית בר זוהר. הפעם, לא מדובר בסכסכוך מתוקשר, אלא בבן זוג חדש והורס.


מה כללה הרשימה הקודמת?
מהפך המדהים של ה”אקס פקטור”
נינט טייב בווידוי המרגש של השנה

יעל אבקסיס ורוני דואק הנוכחי. אביב חופי
כמה קיבלת? יעל אבקסיס ורוני דואק/אביב חופי

נמשיך עם חדשות טובות - קבלו את רוז פוסטאנס, לא מטפלת אלא זמרת. כן, אחרי שזוכת "אקס פקטור" הזרה סוף סוף קיבלה אשרת עבודה, היא תוכל להמשיך לשיר למחייתה. מי שכמעט נכנסה למקום הראשון, אבל לא, היא דווקא הגברת הראשונה של עולם הבידור - וואלה! סלבס כמובן - שלאחר ששמעה כי 20 זוגות חד מיניים תקועים בתאילנד ולא יכולים לחזור עם התינוקות שלהם, החליטה להרים את הכפפה, פנתה לשלל מפורסמים וביקשה מהם להירתם למאבק. נשמה כזו.

אך במקום הראשון והמכובד - הגברת יעל אבקסיס ובעלה רוני דואק, שהחליטו להפריד כוחות לאחר כעשר שנות זוגיות פלוס בן משותף. מה שמעניין אפילו יותר הוא כמה כסף תקבל השחקנית לאחר הגירושים?


אם מישהו מתעניין, וואלה! סלבס מוכנה להתחתן עם רוני דואק. וגם עם חשבון הבנק שלו.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully