וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: נינט טייב בווידוי המרגש של השנה

9.1.2014 / 16:00

הקעקוע המכאיב של בר רפאלי, השערורייה של אסי עזר וכמובן ההצהרה המרגשת של נינט טייב, בתחתונים. קבלו את מצעד הסיפורים הנוצצים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים וכמובן, הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

במקום החמישי והלא הכי מכובד, נמצא הקעקוע של הגברת בר רפאלי, שהחליטה שבמקום לתת לכל העולם להתעסק בפופיק המדובר שלה - היא תפנה את תשומת הלב לקישוט החדש על ידה. ברצינות? לא ממש הצליח לה.

מי שכן משך תשומת לב, הוא כוכב "היפה והחנון" איליה, שאמנם פרש בקול תרועה מהתכנית, אבל החליט לנצל רגע אחרון של תהילה - כשהציע נישואין לבת הזוג האוהבת שלו, אל מול כל חבריו לתכנית. מרגש? פחות.

ומבשורה משמחת לאחת מאכזבת - במקום השלישי נמצאת האישה וזו שאוהבת לקרוא במקורות, פרידה הכט, שבצער רב נאלצה בשבוע האחרון לסגור את המסעדה המפורסמת שבמרכז תל אביב, בעקבות קשיים כלכליים. נראה שספר התנ"ך לא עזר הפעם.

הרשימה 9.1. דלתא,
מאוהבת. נינט טייב מצטלמת/דלתא

ואם כבר בתנ"ך עסקינן, אז אין כמו שערוריית דת, שהגיעה אל המקום השני באדיבותו של אסי עזר. מנחה "האח הגדול" נסע עד לספרד על מנת לפגוש את משפחתו של בן זוגו האוהב אלברט. התמונות שהעלה לרשת, בהן תמונה של צלב, עוררו את זעמם של העוקבים שלא חסכו בדעותיהם. יאללה, תנוחו.

וכעת, אחרי שכל שוהי הביצה ניסו לקטוף את המקום הראשון, באה הגברת נינט טייב, שרגילה להגיע למקום הראשון בתחרויות. מיס רוקנ'רול זכתה במקום המכובד בזכות הווידוי החושפני שלה - לפיו, היא פשוט מאוהבת. כן גבירותיי, רבותיי ובעיקר יהודה לוי - הגברת טייב מאוהבת קשות בבחור החדש בחייה (שאינו דוגמן הלבשה תחתונה). תתמודדו.


וואלה! סלבס מאוהבת באלברט, החבר של אסי. נראה מה יש לו להגיד על זה?!


הרשימה: אייל גולן לא קורא לכן, בינתיים

רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully