וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החובות: נסגרה המסעדה של פרידה מ"האח הגדול"

וואלה! סלבס

5.1.2014 / 0:00

מתמודדת העונה השלישית של "האח הגדול", פרידה הכט, שיתפה את חבריה בפייסבוק בבשורה המצערת, בה הודיעה שמסעדתה הידועה תיסגר - בגלל הקשיים הכלכליים. וואלה! סלבס End

שנה קשה מאוד עברה על מתמודדת "האח הגדול", פרידה הכט, שנאלצה להתמודד עם חובות כספיים ואפילו התוודתה שהגיעה לקצה היכולת. בסוף השבוע האחרון, הגיעה הבשורה בדבר גורל מסעדתה המפורסמת של הכט בתל אביב – כשפרידה הצהירה ש"בשבת הקרובה תיסגר המסעדה לאחר כמעט 14 שנים".

פרידה הכט. אביב חופי
בהצלחה בהמשך! פרידה הכט/אביב חופי

בניגוד להודעתה הקודמת בפייסבוק, בה תלתה את הסיבות להתפוררות העסק בזמן שהעבירה בתכנית הריאליטי - הפעם מדובר באחת מעט יותר מפויסת. "סוף סוף אנוח ואדאג לבריאות שלי. השנים האחרונות לקחו ממני המון אנרגיות נפשיות ופיזיות. אני עדיין לא מעכלת, שביום ראשון לא אבשל יותר", כתבה וזכתה למאות לייקים ותגובות.

פרידה הכט. פייסבוק, צילום מסך
הודעת הפרידה של פרידה/צילום מסך, פייסבוק

בעבר פרידה ביקשה סיוע כספי, על מנת לנסות לשקם את המקום שהיה כל חייה, אך נראה שהגיעה למיצוי. עוד כתבה "אני רק רוצה לאמר, שעשיתי כל שביכולתי להרים את המסעדה אבל, עייפתי. זו מתנת יום הולדת 50 לעצמי. שיחול בעוד חודש בערך. אני אצא למנוחה עד... שאחשוב מה הלאה. צער לי ובטח צער לכם. אז קומו לרקוד את שמחתי".


וואלה! סלבס כבר לא חברה של פרידה. מה תעשה בלילות, אם לא תלטף את הסירים בבן יהודה? עצובי.


בגלל "האח הגדול"? פרידה הכט מבקשת תרומות

  • עוד באותו נושא:
  • פרידה הכט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully