וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: המהפך המדהים של ה"אקס פקטור"

16.1.2014 / 16:00

החבר החדש של טהוניה, קניה מרביץ לזה שקילל את קים וכמובן - הניצחון המרגש של רוז פוסטאנס בגמר "אקס פקטור". מצעד הסיפורים הנוצצים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

נמרוד סונדרס

מדי שבוע, אדם סרור יציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים וכמובן, הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


במקום החמישי מגיעה בצעדי ענק טהוניה רובל, שעוד לא הספיקה להתגבר על הפרידה מהחבר עידן יניב - וכבר אוחזת באחד חדש. הפעם, היא הלכה על בטוח ובחרה באיש עסקים ממולח. שנאמר, מה שטוב לאסתי גינזבורג, מעולה לזוכת "האח הגדול".

במקום הרביעי, נמצא הזוג הכי טראשי של הביצה ההוליוודית - קים קרדשיאן והראפר הצמוד שלה קניה ווסט, ששוב הסתבך והפעם, בגלל אהבתו העזה לארוסתו. בחור צעיר שהעליב את הקרדשיאן וקרא לה "אוהבת כושים", זכה לכמה אגרופים וכאפות מהראפר הקשוח.

במקום השלישי, עוד מריבה, אלא שבניגוד לזאת של הוליווד, מדובר במהומה רבה על לא דבר. ככה זה כשקוראים לכם אסי עזר וג'ודי שלום ניר מוזס ואתם לא באמת רוצים להתכסח האחד עם השנייה. או במילים אחרות: אסי התבטא נגד חבר הכנסת שנמצא עדיין בארון, ג'ודי לא אהבה את ההתבטאות ויצאה כנגד אסי. מבולבלים? אתם לא לבד.

רוז פוסטאנס. נמרוד סונדרס
מזל טוב. רוז פוסטאנס/נמרוד סונדרס

במקום השני והמכובד, נמצאת השערורייה שהסעירה את הביצה בשבוע האחרון. לא, לא מדובר שוב בפרשת אייל גולן והקטינות, אלא דווקא בכוכבת ריאליטי, ששידלה קטינות לעבוד כרקדניות במועדוני לילה. קינקי משהו.

ובמקום הראשון, אתם מוכנים לזה? גבירותיי ורבותיי - מהפך! מאז ימי סקעת ומויאל לא זכור כזה מהפך בטלוויזיה. הפעם היתה זו מלכת הפיליפינים המקומית - רוז פוסטאנס - שהעפילה על עדן בן זקן והאוברול המנומר, כשקטפה את המקום הראשון בגמר ה"אקס פקטור".


וואלה! סלבס זכתה במקום הראשון בתחרות כשרונות צעירים בבית הקשיש של גבעת אולגה. עד היום היא מחכה לגביע אשל שהובטח לה כפרס.


הרשימה: נינט טייב בווידוי המרגש של השנה

רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully