וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוץ': קניה ווסט תקף נער שקילל את קים קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס

14.1.2014 / 11:00

צעיר בן 18 שראה את את הזוג הטראשי ברחוב, צעק לעברה של מיס קרדשיאן "אוהבת כושים". ווסט, איבד את העשתונות, הכה את הבחור - ואז נמלט מהמקום. וואלה! סלבס קצת מצ'וגעת

אם למישהו היה ספק בגודל האהבה של קניה ווסט לאשתו לעתיד, קים קרדשיאן - הנה ההוכחה לכך שהאהבה גדולה, שלא לומר גדולה עד כאב.

אחרי שקראתם כאן כי קיים סיכוי שהשניים כבר בהריון שני, כעת האתר TMZ מדווח, שרגע לאחר שהזוג הכי טראשי של הביצה ההוליוודית הגיעו למרפאה, השניים הוקפו בצלמי פפראצי. אז, צעיר בן 18 שעבר במקום, קרא לעברם: "לעזאזל עם הצלמים הכושים המזורגגים האלה", תוך שהוא משתמש במילה "ניגרז" - שידועה כמילת גנאי עבור כהי העור.

קרדשיאן, שידועה בחיבתה העזה לבעלי עור כהה (נכון, גם ווסט), פנתה אל הבחור וביקשה ממנו לשמור על לשונו. הוא בתגובה, קרא לעברה (שימו לב, מדוןבר בשפה קשה) - "פאק, כלבה, אני רק מנסה לעזור לך. תסתמי, אוהבת כושים, זונה, טיפשה".

קים קרדשיאן. ספלאש
עצבן. קים קרדשיאן וקניה ווסט/ספלאש

הזוג המלכותי שמר על איפוק ונכנס לבניין במהירות מבלי להגיב. אלא ששם, בחדר ההמתנה לרופא, שוב נתקלו בבחור הצעיר. ווסט, שידוע בפתיל הקצר שלו - החליט שלא לספור עד עשר, קפץ על הבחור, הכה אותו ולאחר מכן השניים נמלטו מהמקום. כוח משטרה שהוזעק למקום, פתחה בחקירה וזימנה את הראפר הקשוח לתשאול.

מנגד, פורסמו הבוקר (ג') עדויות של אנשים שטוענים כי אותו בחור איים על הקרדשיאן ואף צעק לעברה כי ירצח אותה. "הוא צעק לה 'אני ארצח אותך זונה'", סיפרו עדי ראייה. כעת, מדווחים מקורביה של מלכת הטראש כי היא כבר התייעצה עם עורכי דינה ואף הגישה תלונה בתחנת המשטרה.

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שווסט העצבני מעורב בתגרה. הפעם האחרונה היתה כשקניה תקף צלם פפראצי בשדה התעופה באל.איי.


וואלה! סלבס לא מבינה למה קניה נעלב. היא כל ערב מפנטזת על העובדים הזרים שמסתובבים בתחנה המרכזית, אבל הם לא שמים עליה.


מביך: התמונה ההיסטורית של קים קרדישאן

מעושרת: קים קרדשיאן מפנקת במחשוף ענק

רכלו על קניה ווסט האלים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully