וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעושרת: קים קרדשיאן מפנקת במחשוף ענק

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

7.1.2014 / 11:29

בתום לילה של בילוי בלי הרבה בגדים, מיס טראש החליטה לצאת ליום של שופינג נוצץ בצירוף חברה ומחשוף עמוק ולוהט. אבל איך פינקה עובד אחד בר מזל במיוחד? וואלה! סלבס טיפ

אתם יכולים לקרוא לה פזרנית או מעושרת שמנפנפת בכסף שלה, אבל זה לא ישנה את העובדה שמיס קים קרדשיאן היא לקוחה משתלמת במיוחד. מלכת הטראש האמריקנית, מרוויחה מדי שנה מיליונים מההשתתפות בריאליטי המשפחתי/ קו הביגוד והטיפוח המשותף עם האחיות שלה/ חסויות לוהטות אחרות/ חשבון הבנק של הארוס קניה ווסט, ולא חוששת לנצל את העושר והאושר.

קים קרדשיאן. ספלאש
"היוש בנים, מי רוצה את הכסף שלי?". קים קרדשיאן/ספלאש

גברת קרדשיאן, השאירה בתחילת השבוע את הבייבי נורת' ווסט יחד עם אבא בבית, כשיצאה לערב בנות כשהיא לבושה בלא הרבה יותר מחתיכת בד קטנה פלוס מעיל גדול - כזה שהצליח להסתיר את מה שצריך מצלמי הפפראצי החטטנים.

בבוקר שאחרי נדמה שקמה במצב רוח חגיגי במיוחד, כיוון שלמסע הקניות יחד עם הגירלפרנד בריטני גסטינו בחנות יוקרה בשכונת בוורלי הילס - לבשה מתחת למעיל (הפעם בהיר יותר) חצאית ירוקה קצרה וגופייה עם מחשוף. לא שגרתי, אלא כזה שהעניק לכל מי שרק עבר ברדיוס של קימי הצצה לפרונט העסיסי שהיא סוחבת איתה.

קים קרדשיאן. ספלאש
תשר, מישהו?/ספלאש

אבל זה לא הטיפ היחיד שכוכבת הריאליטי השאירה בחנות, כיוון של עובד שירותי החנייה - שהביא את רכב היוקרה שלה אחרי מסע הקניות ההולל שלה, קים העניקה צ'ופר מיוחד. לא, הפעם לא מדובר במבט חטוף לבגדים התחתונים שלה, אלא שטר של מאה דולר (!) שנתנה לבחור כתשר מפנק. לא עשרה, לא חמישים, אלא טיפ של מאה דולר (350 ש"ח, פחות או יותר). הו, כל כך נדיבה.


הטיפ הכי חשוב שוואלה! סלבס קיבלה בחייה הוא להקפיד על גילוח השפם. א שזה גורם למישהו להתקרב אליה יותר.


מלחמת ישבנים! קים קרדשיאן משוויצה

OMG: הכוכבות שיעברו ניתוח פלסטי מול המצלמות

רכלו על המחשוף, הטיפ והחיים הזוהרים של קימי בפייסבוק

קים קרדשיאן. ספלאש
ובערב שלפני, יוצאת במעיל. וזהו. קים קרדשיאן/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully