וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: התמונה ההיסטורית של קים קרדישאן

שירות וואלה! סלבס

12.1.2014 / 12:04

מתברר שכוכבת הריאליטי טראש הכי מפורסמת בעולם, לא תמיד נראתה כמו שפנפנת פלייבוי במיל'. הנה קרדשיאן כפי שלא ראיתם מעולם, פלוס תמונת עירום עתיקה. וואלה! סלבס מתבגרת

מה עולם לכם לראש כשאתם שומעים את צירוף המילים - קים קרדשיאן? כנראה שפפראצי, מחשוף עמוק, קלטת סקס, ריאליטי טראש וכן, גם ישבן מבעבע במיוחד, לא בהכרח בסדר הזה. שימו לב, מתברר שהכוכבת הכי עסוקה בלוס אנג'לס (שלא לומר הישבן של אמריקה), בכלל התחילה כנערה גיקית במיוחד. ככה זה בסיפורי האגדות של הוליווד, ברווזון מכוער שמשתבח עם השנים, לא?

ניקול ריצ'י, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
היי, סיסטר. קים קרדשיאן וניקול ריצ'י, לפני מיליון שנים/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון, צייצה ארוסתו של קניה ווסט תמונה מן העבר, או לייתר דיוק מגיל 13. חישוב מהיר מגלה שגם לפני כשני עשורים בדיוק, הקרדשיאן עם הישבן הלוהט חשבה שהיא הבחורה הכי מגניבה בשכונה, עשתה פרצופים למצלמה יחד עם ה-BFF דאז, ניקול ריצ'י (שהיום ככל הנראה שוקלת חצי ממשקלה משנות התיכון) - ובאופן כללי, נראתה כמו אחת ממשתתפי הסדרה "הנסיך המדליק מבל אייר". קול.

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
זמן למקלחת עם סבתא. כן, זו קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

אחר כך, קימי כבר עשתה מה שהיא הכי אוהבת - ופרסמה תמונת עירום אישית שלה בחשבון האינסטגרם האישי. בסדר, לא מדובר בעוד סשן לח במיוחד למגזין פלייבוי, אלא דווקא בתמונה שלה מתנגבת אחרי המקלחת יחד עם סבתה, כשעוד הייתה בייבי בגילה של בתה, נורת' ווסט. רטוב? פחות.


וואלה! סלבס לא יכולה לפרסם תמונות שלה מגיל ההתבגרות, כי אין כאלה. פני הפיצה שלה שברו כמה עדשות מצלמה.


מלחמת ישבנים! קים קרדשיאן משוויצה

גברים אמיתיים: טומי ויאן אגמי טורפים

גם אתם נראיתם ככה בתקופת חטיבת הביניים? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully