וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני השידור: הדרמה של מתמודדת "אקס פקטור"

וואלה! סלבס

30.12.2013 / 0:01

ענבל ביבי, אחת המתמודדות האהובות של פורטיס, חשבה שהביצוע שלה יהיה מלהיב יותר - אך כשגילתה שלא ירקדו סביבה על הבמה, כמעט שהתמוטטה מאחורי הקלעים. וואלה! סלבס דומעת

יח"צ - חד פעמי

התחרות של "אקס פקטור" מספקת את כל התנאים לדרמה, אם מול המצלמה או מאחורי הקלעים. החל מארבעה מנטורים שהם דיוות בפני עצמם (היוש, עברי), דרך מנחה שהיא טופמודל בינלאומי (היוש, בר) ועד למתמודדים שזוכים ל-15 דקות התהילה שלהם (בזמן שאתם קוראים את שורות אלה ממש) - כל המרכיבים עשויים לעורר סערה, במיוחד בתקופה של הופעות חיות.

אחת כזו התרחשה רגע לפני השידור החי האחרון של הריאליטי בסוף השבוע, כשנציגת נבחרת הבנות ענבל ביבי, גילתה שההופעה שלה לא תתקיים כפי שהיא מתכננת. ביבי, שביצעה את הלהיט של להקת בלאק אייד פיז, "Where Is The Love" - חשבה שתיתן שואו שכולל זמרי ליווי וצוות רקדנים, אך גילתה בחזרה האחרונה שלפני השידור, כי היא תעמוד כמעט לבדה על הבמה.

ענבל ביבי, אקס פקטור. טל גבעוני,
למה כל הדרמה? ענבל ביבי/טל גבעוני

בגלל שהתאכזבה, ביבי החלה לבכות כשסיימה את החזרה, רצה אל מאחורי הקלעים לאחד החדרים וביקשה מכל הנוכחים והמתמודדים האחרים לצאת ממנו, בכדי שתישאר לבדה בלי הפרעות.

אנשי ההפקה, שהבינו כי מדובר בהיסטריה שנבעה מאכזבה ולחץ, מיהרו להגיע למקום בכדי להרגיע וכדי לשכנע את המתמודדת של רמי פורטיס, שההופעה תהיה מוצלחת גם ללא החזון של הזמרת הצעירה - שזכתה בהמשך לשלל מחמאות מהמנטורים.

מרשת נמסר בתגובה: "בביצוע של ענבל לא היה חסר כלום, גם לא רקדנים. הוא היה מושלם".


וואלה! סלבס התאכזבה כי נורא רצתה לרקוד לצדה של ביבי. רגע, לא מדובר בראש הממשלה?!


דרמה נוספת מאחורי הקלעים בשידור החי של ”אקס פקטור”

חיליק כהן על פורטיס: ”אני ארקוד לו על הקבר”

דרמה קווין? רכלו על ענבל ביבי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully