וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיליק כהן על פורטיס: "אני ארקוד לו על הקבר"

עמית גולדברג

26.12.2013 / 13:28

הנבחן הכי פרובוקטיבי של "אקס פקטור" העונה, הגיע אתמול להתארח בתכנית - על מנת לבצע תיקון על ההופעה באודישנים. כצפוי עם חיליק, זה לא עבר בשלום. וואלה! סלבס מחופפת

דייב שחר

זוכרים את חיליק כהן? זה שהגיע לאודישן ב"אקס פקטור", אבל לא ממש אהב את ביקורת השופטים ופתח עליהם פה גדול ועצבני? נו טוב, איך אפשר שלא לזכור. בכל זאת, מדובר בנבחן הכי פרובוקטיבי שידעה תכנית הכשרונות המקומית.

אמש (ד'), כפי שפורסם בוואלה! סלבס, חזר כהן לבמה המוזיקלית להופעת אורח, או כפי שהוא מכנה זאת "לעשות תיקון". אם חשבתם שהאירוח ההזוי הזה יעבור בשקט, כנראה שלא ראיתם את האודישן של הסופרסטאר.

רגע לפני עלייתו לבמה, תפסה אותו וואלה! סלבס לשיחה קצרה על מנת להבין מה עבר עליו בתקופה האחרונה. "הגעתי לתיקון על לינץ' מטורף שעשו לי", אמר כהן, שהוסיף כי הוא "בא לעשות תיקון, כי הקהל בחוץ מכיר אותי כאדם פרובוקטור... זה לא נכון, זו עריכה מדהימה... באתי להראות שזה לא נכון".

חיליק כהן. דייב שחר
מתקן או הורס? חיליק כהן/דייב שחר

בהמשך, כשהתבקש לפרט מה צפוי בהופעה, השיב כהן, "אני עולה לבמה, שר שיר, באמצע השיר מוריד את הבגדים, הקהל רואה את הבולבול שלי. אז, כל הרקדנים מורידים את הבגדים ורואים עוד חמישה בולבולים, לאחר מכן הבנות מורידות ורואים את הפטמות.. מופע סטרפטיז שלם".

נראה שלמיסטר כהן יש חשבון לא פתור עם אחד השופטים - רמי פורטיס - אותו הוא נוהג לכנות בשם הלא כל כך מחמיא 'גרגמל'. "אני החלטתי להראות לו שואו", סיפר, כאשר לשאלה האם יש סיכוי לדואט בין השניים, השיב כהן כי "אני ארקוד על קברו". אאוץ'.

לא, התכנית לא עשתה לו טוב. להיפך, "זה השפיע עליי לרעה. אני חי בגיהינום אינסופי. אנשים אומרים לך דברים בוטים, אנשים משתמשים בשמות שהשופטים המציאו 'פרובקטור', 'מתרומם', 'כניסות עם תנועות ידיים', דברים שאתם לא ראיתם בעריכה". עוד סיפר כי דווקא מתמודדים אחרים, הם שעזרו לו "לצאת מהדיכאון... זה סוג של ריפוי, יש נבחנת שעוזרת לי אני עוזר לה. אני עם כדורים, במקומות קשים בעקבות הסיפור הזה. אנחנו מעודדים אחד את השניה. נקווה שנעבור את זה בטוב, כי אני הפסדתי הרבה כספים בעקבות הדבר הזה. הרבה מאוד".

מרשת נמסר בתגובה: "אנחנו אוהבים את חיליק, שמחנו לארח אותו שוב אתמול ומאחלים לו המון בהצלחה".


כשוואלה! סלבס פותחת ג'ורה - כולם מתחפפים. אבל זה רק בגלל הריח.


גולד דיגרית: החבר המיליונר של מורן אטיאס

אח שלו: אסי עזר ונפתלי בנט בארוחת ערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully