וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר המיליונר החדש של מורן אטיאס

וואלה! סלבס

26.12.2013 / 10:55

למרות השמועות שהיא יוצאת עם שחקן יווני, הדוגמנית הישראלית בכלל אוחזת בחבר איטלקי - שבמקרה או לא, עשיר מאוד ונמנה על בעליה של חברת "פיאט". וואלה! סלבס ריץ'-ביץ'

splash

דוגמניות ואנשי עסקים יחד? לא דבר חדש במיוחד. תעשיית הבידור עמוסה בזיווגים כאלה - כמו מירי בוהדנה ובבו קובו, גל גדות עם ירון ורסנו, וכמובן, אסתי גינזבורג ועדי קייזמן. כעת לרשימה מצטרפת עוד דוגמנית - מורן אטיאס, שעושה את זה בגדול.

בשעה שכל מיני נשמות טובות הדביקו לישראלית המככבת באיטליה, רומן עם אוונג'לו באוסיס, שהוא שחקן יווני שמנסה את מזלו בהוליווד - השבוע, פורסמו באיטליה תמונות של הדוגמנית עם אחד האנשים העשירים ביותר בארץ המגף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאמי! מורן אטיאס עם לאפו אלקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניתן לומר שאטיאס הסתדרה, כך שבימים אלה היא מנהלת רומן סוער במיוחד עם מי שנחשב לפלייבוי לא קטן במבטא איטלקי, וחשוב מכך, אחד המיליארדרים המפורסמים שלה - לאפו אלקן. אם השם מצלצל לכם מוכר, זה רק בגלל שאותו בחור נמנה על משפחת הבעלים של חברת המכוניות "פיאט" ובעליה של קבוצת הכדורגל "יובנטוס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מורן אטיאס. splash
נופשים יחד! אטיאס ואלקן במיאמי/splash

על פי המגזין "צ'אי", השניים מכירים כבר מספר שנים, אך שום דבר לא קרה ביניהם. לפני מספר שבועות הם נפגשו שוב במיאמי והחליפו טלפונים - עד המפגש הבא, שכבר היה בניו יורק. שם, כבר נתפסו השניים על ידי צלמי הפפראצי כשהם מתהלכים יד ביד ברחבי סנטרל פארק וברחובות האי מנהטן.

מקורבים לשניים סיפרו לאותו מגזין, כי "לא מדובר ברומן חורפי קצר, אלא באהבה אמיתית. נראה כי השניים מאוד רציניים לגבי הקשר הזה". אגב, אין מה לדאוג כי אותו בחור הוא בעצם יהודי מצד אביו, ככה שאפשר לתכנן כבר את החתונה.


וואלה! סלבס יצאה פעם עם הבעלים של חברת "סוסיתא". הוא לא סחב בעלייה, אז היא דרדרה אותו לתהום.


התפנית בקריירה של אלירז שדה

אח שלו! אסי עזר נפגש עם נפתלי בנט

מורן אטיאס. splash
יאללה בואי מאמי. אלקן ואטיאס/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully