וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט סופשנה: הכוכבים עושים סמים, בלי בושה

וואלה! סלבס

26.12.2013 / 16:01

ב-2013, שנה נוצצת אך מתישה בעולם הבידור הבינלאומי, היו מפורסמים שהרגישו חופשי לצרוך סמים - אבל לא בסתר, אלא מול המצלמות. וואלה! סלבס מגלה כמה רחוק הם הלכו השנה

אין ספק ששנת 2013 היתה אחת השנים הפרובוקטיביות ביותר בהוליווד, לפחות במיליניום הנוכחי. אם בעבר צילום בחזייה ותחתונים, או רחמנא לצלן בעירום, היה נחשב למעשה נועז - הרי שבשנה אחרונה העולם הפך לפרוץ יותר, חופשי יותר ובעיקר, נועז יותר.

נראה שבימים שבהם חשיפת החזה היא כבר לא עניין של מה בכך, נאלצו המפורסמים למצוא דרך חדשה למשוך את תשומת הלב. אז מהי הדרך הפופולרית ביותר? שימוש בסמים. ולא סתם, אלא אל מול המצלמות.

אחרי שכבר חשבתם שכל הפרובוקציות מצו בניינטיז או בעשור הקודם, והוליווד הופכת לשכונה פוריטנית - הגיעו להם הכוכבים הצעירים שמתחו את הקווים האדומים, אלו שגובלים בהפרה של החוק. לא מדובר במקרי שוד או רצח, אבל היי, שימוש בסמים היא עבירה די חמורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו התוצאה. השחקן זאק אפרון, שצולם אחרי שימוש יתר בסמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתקופה שבה הרשתות החברתיות הפכו להיות ספקי תמונות הפפראצי החדשות, נראה שהמפורסמים מרשים לעצמם לעשות ככל העולה בדעתם. יותר מכך, הסלבס ההוליוודיים נהנים מהתיעוד הפרובוקטיבי, שמושך עשרות, אם לא מאות אלפי תגובות מהמעריצים והמלעיזים.

ברשימה המפוקפקת נמצאים כמה מהמפורסמים האהובים עליכם, אלה שמיליוני אנשים עוקבים אחריהם בעיוורון מוחלט מדי יום. בין השמות הבולטים ברשימה נמצאים, כפי שכבר אתם יכולים לתאר לעצמכם, ג'סטין ביבר, ריהאנה, מיילי סיירוס וליידי גאגא. קבלו הצצה - לא חינוכית, יש לומר - לתופעה הכי מזעזעת של עולם הבידור: שימוש בסמים אל מול המצלמות.

המזעזעת | מיילי סיירוס

נדמה שהרגלי הסמים של (ס)מיילי לא היו מרעישים כל כך את הציבור האמריקני (ואז גם את שאר העולם) - אם לא היתה מוכרת בעולם כ"ילדת דיסני" חביבה, שהפכה לכוכבת סוררת, מתפשטת ומגולחת, שנהנית לספר על הרגלי המין שלה. השיא, הגיע דווקא שגברת "אני חובבת עשבים ומולי" - כינוי לסם MDMA - "אבל שונאת קוקאין", עלתה על הבמה בטקס פרסי MTV האירופי, כדי לומר תודה על פרס נהדר, תוך כדי שהיא מציתה סיגריה בשידור חי. סיירוס, החליטה לעורר פרובוקציות שלא קשורות לאוננות על זמר אחר, כשהוכיחה סופית שהיא לא מודל החיקוי שהייתם רוצים שילדיכם ישאפו להיות. תרתי משמע.

וויטני יוסטון מוסרת ש... מה סיגריות? תתלבשי מיילי!

הפרובוקטור | כריס בראון

גם האקס החובט של רי-רי, הוא שובב בעצמו. מעבר לעשרות התמונות שלו בשילוב נרגילות, באנגים, מקטרות ושאר כלי עישון שהפיץ ברשת (שהוא חושב שהופכות אותו לילד רע במיוחד, כנראה), בראון אפילו הכניס קטע מלא חומרים מסוכנים למופע שלו. נכון, במהלך ההופעה, הוא מתנסה בכמה שאיפות למול הקהל הנדהם-אך-מריע. על פי השמועות, אמו התחננה בפניו שילך לגמילה מהסמים, כשהוא מבוקש על ידי משטרת גאנה - אחרי התעלול האסור שביצע על הבמה במדינה האפריקנית. פלא שאחר כך הוא מגיב באלימות, נקלע לקטטות ומפליק לחברה המפורסמת (לשעבר) שלו? טיפש.

וויטני יוסטון מוסרת ש... עם סמים או בלי, כריס בראון הוא מכה, מכה, מכה. והיא מבינה במכות.

המתאמצת | ליידי גאגא

סיגריה לא חוקית? המעריצים של ליידי גאגא יודעים להרעיף עליה אהבה ומתנות - כך כאשר נזרק לעברה ג'וינט עסיסי במהלך הופעה, היא פשוט לא יכלה להתאפק מלהדליק אותו. הבעיה? זה קרה כשהיא על הבמה, מול עשרות אלפי אנשים (שגם תיעדו את הרגע כמובן), בזמן שגאגא המיוזעת מספרת למה היא צריכה לבחון שמדובר ב"חומר אמיתי". אין מה לעשות, אם כל המפלצות לא בוחלת באמצעים בכדי לגרור תשומת לב, בין אם חיובית או קצת פחות משמחת. היו מפלצות קטנות שלא שמחו לראות את העשן והציעו לה לבחון טיפול גמילה.

וויטני יוסטון מוסרת ש... עדיף לגאגא להתעסק עם דם של מפלצות, כדי שלא תפרוק גם את הירך השנייה!

הטבעי | סנופ דוג

עם הראפר מהחוף המערבי של ארצות הברית, זו כבר לא חוכמה - הרי הוא בנה את הקריירה שלו כאמן מעושן. הכלבלב, לא רק חושף את הרגלי צריכת הסמים שלו, אלא ממש מייצר מוזיקה (וסרטי פורנו) בהשראתם. עם זאת, בטקס פרסי הקולנוע האחרון של MTV, כמה לסתות נשמטו כשעלה עם הפופסטאר קאשה על הבמה, ונתן לה שאכטה עסיסית בשידור חי, מה שצונזר בשידורים המוקלטים. כל הגנגסטרים רוצים להיות קשוחים כמו סנופ דוג? לא כשאתה מחנך דור צעיר להיות מיני-סוג-של-עבריינים, ביץ'!

וויטני יוסטון מוסרת ש... מאז בריטני היא לא ראתה ביץ' עם מבט כל כך מעורפל בעיניים. שים, לזה סוף.

המצחיקים | ג'יימס פרנקו וסת' רוגן

בדיחה-חה-חה שיצאה משליטה? לא ברור אם השחקנים סת' רוגן וג'יימס פרנקו החליטו לגלם סטלנים חסרי שליטה גם בחיים האמיתיים, או שלקחו את התפקידים הבולטים ביותר שלהם על המסך באופן מוחשי מדי - אבל כשעלו להגיש יחד עוד פרס למישהו שעשה משהו, הכי התגאו בכך שהם יודעים לשאוף את החומר שלהם כהלכה. אחרי המעשה - פרנקו את רוגן בכלל טענו שמדובר בחומר "מזויף".

וויטני יוסטון מוסרת ש... חומר מזויף? כמו הישבן של קים קרדשיאן!

המסטולה | ריהאנה

עם כל הכבוד למיס סיירוס, הילדה הרעה האמיתית של הביצה הבינלאומית, היא זו שלא מכחישה אפילו לרגע כמה היא אוהבת את החומרים המסוכנים בחייה, או כפי שהעולם מכיר אותה - ריהאנה. רי-רי היא לא סתם צעירה פוחזת שלא מוכנה להסתיר את חיבתה למריחואנה, אלא מוכרת בעיקר כאחת שמשתפת ברשת צילומים שלה כשהיא אפופת עשן ירוק. אה, ואז גם מתפשטת, כמו מה שקורה על הבמה. "אני מצייצת הכל על החיים שלי, אם זה לעשן גראס, במועדון חשפנות, או קוראת תנ"ך", סיפרה פעם בראיון, תוך כדי שהיא מכחישה את העובדה שעשתה שימוש פומבי ומתועד גם בחומרים קשים יותר, כמו קוקאין. לא שזה הופך את הנשיפה ושאיפה לחיוביים יותר.

וויטני יוסטון מוסרת ש... עדיף שריהאנה תסניף מלחים טבעיים מהמקום הנמוך בעולם, במקום עוד עלה ירוק. האפקט זהה, מניסיון.

המוכחש | ג'סטין ביבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילדות גדולות אינן בוכות? אבל מה תגידו על אלפי, סליחה, מיליוני המעריצות הצווחניות הצעירות של מיסטר ביבר - אלה שנהגו לגונן על כל מעשה של הילדון הוויראלי שהפך לצעיר פרוע - כשגילו שהפופסטאר לא כזה תמים כמו שחשבו. ים של דמעות. אחרי שתועד מחזיק סיגריה מסתורית אחת, העולם עוד יכול היה להבליג ולקנות את ההכחשות שמיהרו לשחרר בתגובה, אבל אז הגיעו תמונות שלו כשהוא שיכור, התעלולים הלא מצחיקים (מי יורק ממרפסת בית מלון?!) ועוד כמה צילומים שלו מעושן, מה שהפך אותו מסיפור הצלחה, לעוד ילדון מיליונר שפשוט עלה לו.

וויטני יוסטון מוסרת ש... הג'סטין הזה הוא לא בחורה? פו, נראה שלקחתי מנה יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully