וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מיילי סיירוס מעשנת סמים על הבמה

שירות וואלה! סלבס

11.11.2013 / 10:57

הילדה-הטובה-שהפכה-לרעה של עולם המוזיקה, החליטה שאם היא כבר באמסטרדם - אז אין בעיה שתדליק ג'וינט במהלך טקס פרסים. בזמן קבלת הפרס, על הבמה. וואלה! סלבס נושפת

כשאת באמסטרדם התנהגי כמו מקומית? נדמה שכן, אם קוראים לך מיילי סיירוס ואת מוכנה לקבוע עוד שיא של טוב טעם בשידור חי. המתחרה הכי ראויה של ריהאנה בחודשים האחרונים, החליטה להצית ג'וינט שמכיל כמה חומרים אסורים ואז לקחת לריאות. זה לא קרה בעוד מסיבה סגורה ואפילו לא באולפן ההקלטות של הזמרת - אלא על הבמה במהלך טקס פרסים גדול, שהועבר לעולם בשידור חי.

סיירוס, השתתפה אתמול בטקס פרסי ה-EMA (טקס פרסי MTV האירופי) שנערך בהולנד והועבר ישירות לכל עולם, כמובן. הפעם, היא ויתרה על ריקוד טוורקינג בחזייה ובתחתונים, לטובת הופעה בבגד גוף צמוד - כשהיא שרה את הלהיט על כדור ההרס שלה. אבל נראה שצעקות ולשון בחוץ פחות רגשו את הגברת הפעם.

זאת כנראה הסיבה שבגללה החליטה להראות כיצד היא מסוגלת להצית סיגריה אסורה תוך כמה שניות, להפתעת הקהל והמשתתפים האחרים בטקס. מי שהיתה "האנה מונטנה", עלתה לקבל את הפרס על "קליפ השנה", רק שאחרי התודות הבהירה שהפסלון אולי לא מתאים לתיק הקטנטן שלה - כמו הסיגריה הלא הולמת (בסדר, באמסטרדם היא דווקא חוקית מאוד), שהודלקה מול המצלמות בגאווה. פו.

אגב, האורחים האחרים שישבו סמוך לסיירוס, התלוננו שהיא עישנה את חומרים הירוקים לאורך כל הטקס הארוך. האם הצעד הבא בקריירה של מיילי הוא קליפ שבו היא מלקקת מזרק או דווקא נושכת חשפנית ענוגה? ייתכן מאוד.


וואלה! סלבס לא מעשנת דבר מלבד את אוסף הנקניקים שהיא שומרת בבוידעם.


ג'סטין ביבר מסומם? מיילי סיירוס תומכת!

סין, סין: אביבית בר זוהר טסה לחו”ל

רכלו על העישון של סיירוס בפייסבוק

מיילי סיירוס. GettyImages
עוד אחרת לריאות. מיילי סיירוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully