וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי פרי ורוברט פטינסון שיכורים בקריוקי

שירות וואלה! סלבס

29.10.2013 / 10:04

הפופסטאר והערפד לשעבר "רק ידידים"? וידאו שצולם לפני כמה שנים מציג את פרי ופטינסון צמודים במסיבת קריוקי. השיר הנבחר? סקסי משהו. צפו והחליטו. וואלה! סלבס גרונית

לא מזמן, צצו שמועות על כך שקייטי פרי (גרושה לוהטת בלי בויפרנד), רוצה את רוברט פטינסון (כן, ההוא שקריסטן סטיוארט בגדה בו) - בתור הגבר החדש בחייה. השניים, טועים כי הם "רק חברים טובים" כבר תקופה ארוכה, אך וידאו של שניהם שיכורים, שרים למיקרופון וצמודים מתמיד - אולי מוכיח שהצמד קרוב קצת יותר משהיו רוצים להודות.

קטע וידאו שלהם משנת 2008, שבו הם שרים במסיבת קריוקי את "I'll Make Love To You" הסקסי של להקת בויז טו מן מהניינטיז - מציג את הקשר שלהם באור שונה. פרי (שחגגה בסוף השבוע 29 שנים לחייה), מחליקה לפטינסון משקה אלכוהולי נוסף בזמן שהערפד מזייף את השיר, כשהיא נשמעת אומרת שהם יושבים על "כיסאות גבוהים מדי בכדי לעשות אהבה".

אחר כך, דווקא רוב הנושך הוא זה שמשבש את השיר, בשעה שפרי יושבת על ברכיו ומצחקקת בהשפעת האלכוהול כנראה - כשהוא לוחש למיקרופון באופן מפתה ביותר, מילים שרק האקסית שלו זכתה לשמוע עד אז. "נעשה את זה לאט, אין לאן ללכת. זרקי את הבגדים שלך לרצפה, גם אני עומד להסיר את בגדי", זימר. נעשה לכם חם, חמודים?


וואלה! סלבס לא מבינה על מה המהומה. הרי היא מתיישבת על אנשים באוטובוס באופן רנדומלי כשהיא שיכורה. כן, גם ב-8:00 בבוקר.


צפו: ביונסה בקפיצת באנג’י מפחידה במיוחד

מזל טוב! 29 רגעים מביכים של קייטי פרי

רכלו על קייטי פרי ורוברט פטינסון ממש כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחן עממי. רוברט פטינסון וקייטי פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully