וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי פרי: "אני מפליצה ליד רוברט פטינסון"

שירות וואלה! סלבס

4.8.2013 / 15:08

פרי השובבה תעשה הכל כדי להכחיש שהיא וכוכב סרטי הערפדים ניהלו רומן, כולל לצאת בווידויים מביכים במיוחד על הקשר שלהם. כן, היא משוחררת ומשחררת. וואלה! סלבס פוק-סטאר

סביר להניח שבזמן קריאת השורות הבאות, יהיו כמה אנשים שיסתמו את אפם. לא בכל יום קייטי פרי, זמרת מלהיבה ואחת הכוכבות הגדולות של עולם הפופ מתוודה על כמה רגעים מביכים בחיים שלה. אבל ממש, ממש מביכים - נניח, הפעם שבה שחררה גזים בקול תרועה כשהיא נמצאת לצד מי שעד לא מזמן חשבו שיוצא איתה, השחקן רוברט פטינסון.

קייטי פרי רוברט פטינסון. GettyImages
המריח הוא המסריח! רוברט פטינסון וקייטי פרי/GettyImages

בראיון שהפעיל את כל החושים, עבור מגזין הבריטי "Elle", פרי ניסתה להפריח כמה שמועות, כמו זו שטענה שהיא וכוכב סרטי הערפדים הנושך מתחממים יחד, זמן קצר אחרי הפרידה שלו מקירסטן סטיוארט הבוגדת. כעת מתברר שהשניים הם רק ידידים טובים, אחרת לטענתה, לא היתה מרגישה כל כך משוחררת לידו - ממש כמו "אחת מהחבר'ה".

"הנה ההוכחה ששום דבר לא קורה ביני לבין רוברט. אני מפליצה מולו, אבל ממש מפליצה", גילה בלי טיפת צחוק. "ואני אף פעם, בחיים לא מפליצה בקרבת גברים שאני מחבבת. זה החוק". מתברר שהזמרת מתפארת בפעילות מעיים משובחת, אבל גם בעובדה שהיא כמו "אחות גדולה עבורו. אנחנו סתם מבלים יחד, אמרתי לו לא מזמן שאחד הדברים שאני הכי גאה בהם הוא שלא שכבתי איתו, זה נכון". היית מתה, כמו המון טינאייג' דרימז אחרים.


וואלה! סלבס רוצה, מתאפקת, עוצרת את עצמה, משתדלת, נו, נורא מנסה שלא להפריח יונה בזמן דייט ראשון. זה לא עובד.


קוגר טאון: קמרון דיאז רוצה את רוברט פטינסון?

מלכת הקרנבל: ריהאנה חוגגת על ארבע

רכלו על הוידוי של קייטי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully