וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון קאוול מביך את עצמו מול המצלמה

וואלה! סלבס

24.10.2013 / 16:41

אולי קראתם שמנטור "אקס פקטור" הציני תרם לחיילי צה"ל 50 אלף (!) דולר - אבל לא ראיתם אותו נבוך כמו שהיה באירוע מעולם. וגם: למה קאוול לא הסכים לשיר? וואלה! סלבס גו-גו

תמונות גולשים

צילום באדיבות FMiL RADIO - תחנת רדיו ישראלית המשדרת בארצות הברית.

זובור צבאי מרגש? רק תשאלו את סיימון קאוול - שעבר סוג של אחד כזה באירוע התרמה מיוחד למען חיילי צה"ל שהתקיים השבוע. מנטור "אקס פקטור" הבריטי ואחד האנשים המשפיעים בתעשיית המוזיקה העולמית - אמנם תרם 50 אלף דולר לרווחת החיילים הישראלים, אבל בדרך עבר עינוי של ממש כשנאלץ לפזם בקול יחד עם חברו הישראלי, המפיק חיים סבן.

בקטע ווידאו שהגיע לוואלה! סלבס, נראה קאוול הציני כשהוא נהנה באירוע שנערך בבוורלי הילס יחד עם חברתו ההריונית (מי שהיתה עד לא מזמן אשתו של חברו הטוב, עד שהכניס אותה להריון!), לורן סילבר. אז, ניגש אליו סבן, מה שגרם לקאוול, שבדרך כלל משתלח באנשים בלשונו החריפה, להתחפר בכיסא ולפלוט לחברו הישראלי-אמריקני - "אני מתחנן ממך שלא".

סיימון קאוול. תמונות גולשים
מתחפר? אני?. סיימון קאוול עם חברתו לורן סילברמן/תמונות גולשים

כשהבין מה סבן דורש ממנו, לשיר יחד איתו את נעימת הפתיח של אחד הלהיטים הגדולים ביותר שיצאו מחברת ההפקות של סבן - סדרת הילדים "פאוור ריינג'רס" - קאוול סירב בתוקף. לא שזה עזר לו, כי אחרי שהמפיק הישראלי חשף שהמנטור החד בכלל רצה שיקליטו גרסת דאנס לנעימת הפתיח (כשעוד היה צעיר בביזנס), הכריח את קאוול העוקצני לעשות לו קולות רקע (עם מבטא בריטי), כשהם ממשיכים להתווכח ביניהם להנאת הקהל.

אגב, אחר כך, התפנה להתלטף עם הגילרפרנד שתהפוך אותו בעוד כמה חודשים לאבא בפעם הראשונה בחייו - מול המצלמה החטטנית, שהגיעה אפילו לוואלה! סלבס. הו, סיימון.


וואלה! סלבס מביכה את עצמה בכל בוקר מחדש, כשהיא מחליטה לצאת מהמיטה.


קאוול ההוליוודי תרם 50 אלף דולר לצה"ל

מחסלת, פופקורן? בר רפאלי הולכת לסרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully