וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון קאוול יהפוך לאבא, מאשתו של החבר הטוב

שירות וואלה! סלבס

31.7.2013 / 16:05

לפי דיווחים בחו"ל, המנטור ויוצר "אקס פקטור" צפוי להביא בעוד חודשים ספורים ילד ראשון לעולם, עם בת הזוג ההריונית. הבעיה: היא אשתו של החבר הטוב שלו. וואלה! סלבס הלם

לפעמים המציאות עולה על כל דמיון, או לפחות על כל דרמה שלא תהיה במסגרת ריאיליטי הכשרונות הבינלאומי "אקס פקטור". הצהובונים מעבר לים פרסמו היום (ד') שהמנטור ויוצר התכנית הידוע לשמצה, סיימון קאוול, מצפה לילד ראשון. העובדה שהוא כבר בן 53 וזה יהיה ילדו הבכור מרגשת, אבל מה שמתסיס את חובבי הטראש מעבר לים הוא שאת הילד - קאוול יביא עם לא אחרת מאשר אשתו של חברו הטוב. מבולבלים? שימו לב.

על פי דיווחו של המגזין "Us Weekly", בתקופה האחרונה קאוול מנהל מערכת יחסים עם לורן סילברמן, שהיא במקרה (טוב, לא) אשתו של חברו הטוב, איש הנדל"ן אנדרו סילברמן. כשהזוג הנשוי נתקל בבעיות בנישואים, סיימון היה זה שניחם את האישה המוזנחת - מה שכנראה גרם להם להתקרב ולפתח מערכת יחסים זוגית משל עצמם, שכתוצאה ממנה היא נמצאת בשבוע העשירי להריון. כן, זה הבייבי של קאוול.

סיימון קאוול. ספלאש
בשעה טובה? תלוי את מי שואלים. סיימון קאוול/ספלאש

על פי מקורבים לשניים ששוחחו עם המגזין האמריקני, סילברמן מתכננת לסיים את נישואיה באופן רשמי ולנהל חיים משותפים עם אבי התינוק שמתפתח אצלה בבטן. זאת למרות שלא לפני הרבה זמן, קאוול אמר שהוא ממש לא רואה את עצמו מגדל צאצאים, "עם ילדים אתה נכנס לשגרה שאי אפשר להתחמק ממנה. אתה חייב להתעורר בשעה קבועה, להיות מסוגל להקשיב להם", סיפר בבוז.

מאוחר יותר כבר הודה שהוא "לא שונא ילדים" וכנראה "החמיץ את ההזדמנות לגדל כאלה משלי". ובכן, נראה שכעת מר רשע יצטרך להתכונן לתפקיד חייו הבא - החלפת חיתולים!


גם כשהיא עושה בייביסיטר, וואלה! סלבס מסרבת בכל תוקף להחליף חיתולים. אבל מוכנה להחליף חתולים. רק קחו ממנה את פוסילישס.


רווקה סוררת: מארינה מקסימיליאן מתחילה מחדש

שוק: יעל פוליאקוב חושפת את ערוותה

רכלו על ההריון של סיימון קאוול בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully