וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב ההוליוודי שתרם 50 אלף דולר לצה"ל

וואלה! סלבס

23.10.2013 / 16:19

סיימון קאוול נחשב לשופט קשוח, עם תדמית של ציני ומרושע על מסך "אקס פקטור" - אבל מתברר שהוא ממש מחבב את הצבא הישראלי. מספיק כדי להעביר לו המון כסף. וואלה! סלבס זהב

מרושע? ציני? מכניס להריון את אשתו של החבר הכי טוב? אז מה! מתברר שסיימון קאוול, מנטור "אקס פקטור" ואחד האנשים הנחשבים ביותר בתעשיית המוזיקה הבינלאומית, הכי תומך בצבא ההגנה לישראל. אחרת, למה העביר לצה"ל תרומה ענקית של עשרות אלפי דולרים, בעידודו של החבר הישראלי חיים סבן? קדימה, צעד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרחים לסיימון. קאוול עם חיים סבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית (FIDF), קיים אמש (ג'), את ערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל במלון "בוורלי הילטון". את הערב המרגש, אירחו שריל וחיים סבן, שלא רק הביאו את ליונל ריצ'י כאמן אורח בפני המון אורחים נכבדים ו-15 חיילים ישראלים שנבחרו להשתתף באיוונט, אלא גם את מיסטר קאוול - שתרם לא פחות מ-50 אלף (!) דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצדעה! חיים סבן והחיילים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון, לעומת הרב יחיאל אקשטיין שתרם 4.5 מיליון דולר, או סבן עצמו שתרם 2.3 מיליון, מדובר בכסף קטן שהועבר לארגון שמגייס מדי שנה כ-70 מיליון דולר לרווחת חיילי צה"ל - אבל היי, לפחות כולם יודעים כעת שקאוול מחבב את חיילי ישראל. לפחות קצת. או שהוא סתם תומך בחברו הטוב, מיסטר סבן. מעניין מה יהיה לגולשים בחו"ל לומר על זה.


וואלה! סלבס רוצה לתרום גם היא לחיילים. מעניין למה אף אחד לא רוצה לקבל ממנה נשיקות תמיכה.


על מה בזבז אושרי כהן אלפי שקלים?

סיימון קאוול מפתיע את שירי מימון ועברי לידר

רכלו על סיימון קאוול והתרומה לצה"ל גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully