וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון קאוול מפתיע את שירי מימון ועברי לידר

וואלה! סלבס

9.6.2013 / 14:30

שופטי "אקס פקטור ישראל" טסו עד ללונדון רק כדי לפגוש את יוצר התכנית והמנטור הקשוח - ונדהמו לגלות שהוא מכיר את משה פרץ, פורטיס והשאר לפרטי פרטים. וואלה! סלבס בולשת

בצהרי יום שישי האחרון, בערך באותה שעה שבה בר רפאלי קפצה מול אלפי אוחצ'ות על הבמה של מצעד הגאווה ותרגלה את יכולת ההנחיה שלה - חבריה השופטים לקאסט "אקס פקטור ישראל" עברו חוויה מרגשת לא פחות - כשפגשו את יוצר התכנית והמנטור האגדי, סיימון קאוול.

יום קודם לכן, משה פרץ, שירי מימון והחבר'ה, נחתו בלונדון הקרירה רק כדי לקבל כמה טיפים מהאיש עם תדמית הדיווה המרושע, ונדהמו לגלות כמה הוא מכיר אותם מקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האו דו יו דו? סיימון קאוול מתרשם משירי מימון, עברי לידר ומשה פרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיחה עם קאוול, נערכה באצטדיון וומבלי יום לפני גמר התכנית המצליחה של המנטור " Britain's Got Talent", וצולמה עבור הגרסה המקומית של התכנית. כבר בתחילת הפגישה, מיד אחרי שלחץ ידיים עם עברי לידר, רמי פורטיס וחברי הפקת הגרסה המקומית, המנטורים החדשים גילו שהוא יודע עליהם לפחות כמו שהם יודעים עליו.

מתברר שקאוול אישר בעצמו את ליהוק השופטים, וקרא תחקיר מעמיק שמפרט מה כל אחד מהם עשה במהלך הקריירה המוזיקלית שלו. סיימון ידע ששירי היתה באירוויזיון ושפרץ הוא זמר אש? הלסת נשמטת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחיצת יד יציבה? צ'ק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קאוול, שהמליץ לכל אחד מהשופטים לשמור על היחודיות שלו גם על המסך - התלוצץ במיוחד עם מימון כשאמר לה שהוא שמח שתשב בפאנל כאישה יחידה בין שלושה גברים, כפי שהוא יהיה הגבר היחיד בין שלוש נשים, לצד שולחן השופטים בעונה הבאה של "אקס פקטור" האמריקנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החדר של האיש והאגדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, קאוול סיפר לשופטים לעתיד ששמע הרבה תשבחות על תל אביב והיה שמח לבקר בה, כי פספס את העיר הגדולה בפעם הקודמת (והיחידה) שנחת בישראל - אז הגיע לטובת נופש של בטן גב באילת הדרומית. אולי הוא יחזור לפה לביקור אחרי צילומי העונה החדשה בארצות הברית שמתחילים השבוע? לוהט.


וואלה! סלבס היתה שמחה לפגוש את קאוול רק כדי לשאול אותו מי מעצב השיער הנפלא שלו. היא הכי אוהבת תספורות אייטיז!


לוהט: בר רפאלי מלהיבה ב”אקס פקטור”

הולה: ליידי גאגא בביקיני מינימלי

רכלו על הפגישה של המנטורים על סיימון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully