וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן תומך באקסית מ"האח הגדול"

וואלה! סלבס

29.7.2013 / 10:25

חשבתם שהסלבס לא מסמסים בתחרויות ריאליטי? הזמר הלאומי למשל, ישלוף את הטלפון וינסה להשאיר בבית המצולם את אור דניאל, זו שהיא במקרה החברה לשעבר שלו. וואלה! סלבס מעודדת

המועמדת להדחה ב"האח הגדול", אור דניאל, קיבלה היום (ב') זריקת עידוד מפתיעה - מלא אחר מאשר אייל גולן. הזמר, שבמקרה (טוב, הכי לא במקרה) ניהל איתה מערכת יחסים קצרצרה שמאוד הובלטה בביוגרפיה שלה, העלה הבוקר לרשת תמונת עבר שבה הוא מחובק עם הבלונדינית, כולל הוראות ספציפיות שבהן הוא מבקש להצביע למענה, כדי שלא תעזוב את הבית המצולם. פייר, מרגש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, למי צריך להצביע? אייל גולן ואור דניאל בתמונה שפרסם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתמודדת הריאליטי, שנמצאת ברשימת המתמודדים שמועמדים השבוע להדחה כפולה ב"האח הגדול", סיפרה כמה פעמים על הקשר הלוהט שנרקם בינה לבין גולן. הוא מצדו בחר שלא ממש להרחיב בנושא, עד הבוקר - אז צייץ את התמונה בתוספת הכיתוב "אור דניאל, חברה טובה, אישיות מדהימה, כובשת ומעניינת! כדאי לכם להכיר אותה יותר ולהשאירה בבית, בואו נעזור לה. הצביעו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסר המרגש/מערכת וואלה!, צילום מסך

דניאל היפה בת ה-24, הספיקה להסתובב בין כמה גברברים לוהטים בתעשיית הבידור, להצטלם בעירום מפתה, להגדיל את החזה ולצלם את התוצאה. היי, היא אפילו "חולמת לפגוש את אילנה דיין". מי יודע, אולי בתמיכת הידיד הקרוב והמשפיע שלה - היא תגיע עד לגמר הרטוב של עונה היבשושית בריאליטי. או שהיא תודח כבר השבוע. מי יודע.


וואלה! סלבס מסמסת רק למי שעושה לה נעים בעיניים, לכן ממש תמכה ברוני מיילי. איזה חתיך!


קורע: טום קשתי מנסה לדבר אנגלית

דרמה: מסוק הפתעה ללבנה 'זוהרים' הושבת

רכלו על מפגן התמיכה של אייל גולן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully