וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: מסוק הפתעה ללבנה 'זוהרים' הושבת

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.7.2013 / 15:00

אחרי שדיירים אחרים ב"האח הגדול" זכו למחווה מהשמיים - גם תומכי לבנה החליטו להביע אהבה מהאוויר, אך טייסי המסוק לא הסכימו לעלות לאוויר. צפו באכזבה. וואלה! סלבס לא עפה

ניר פקין

מסתמן כי העונה הנוכחית של "האח הגדול" היא העונה המעופפת של הריאליטי - כיוון שכולם רוצים להעביר למתמודדים מסר מהאוויר. דורין סגול, לאון שוובסקי ואור דניאל כבר זכו בכבוד וחזו בשלטי תמיכה שהוטסו אליהם באמצעות מסוק מעל לאולפנים שבנווה אילן, כשהיום גם משפחתה של לבנה "זוהרים" גוגמן רצתה להפתיע את הדיירת המחומצנת.

עם זאת, טיסתם של שני מסוקים שהוזמנו מראש בוטלה ברגע האחרון - זאת כיוון שהטייסים החליטו שאינם רוצים לעלות אל האוויר כשהם נושאים מדבקות ושלטים, שהביעו תמיכה במתמודדת המדוברת של הריאליטי. כן, הם סירבו לתת צידוק לסירוב המאכזב.

מסוק ללבנה זוהרים. ניר פקין
לפני האכזבה. משפחתה של לבנה עם בני גולדשטיין/ניר פקין

בני משפחתה של לבנה 'זוהרים', חמושה בפליט התכנית בני גולדשטיין, החליטה לזכות בתשומת לבה של 'זוהרים' שמועמדת השבוע להדחה - אבל גם להעביר לה מסר שכולו אהבה לכבוד ט"ו באב.

לכן, הגיעו היום לשדה התעופה שבהרצליה, קשטו מסוק מיוחד בשלטים עם הכיתוב "הצבא של לבנה" ובקשו לעלות אל על, רק כדי להקדיש כמה דקות של שמחה למתמודדת החביבה עליהם. עם זאת, הטייס החליט שמסוכן מדי לעלות לאוויר עם הכיתוב - וביטל את הטיסה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מסוק ללבנה זוהרים. ניר פקין
בסוף לא עפנו. הגוגמנים/ניר פקין

למרות שאחיה של לבנה הפציר בטייס לעלות עם המדבקה "לבנה אוהבים שאת חשמל" - שמטרתה לעודד את אחותו, הם נענו בשלילה. "הטייס כנראה נהג ולא טייס, כנראה שלא בא לו לטוס", אחר אחד מקרוביה של לבנה, כשאחרים צעקו, "נפלנו על טייס שהוא הומופוב".

עם זאת, משפחתה הבטיחה להמשיך ולנסות להעביר מסרים של אהבה וחיזוק ל'זוהרים', שתועמד מחר להדחה פעם נוספת.


וואלה! סלבס נורא רצתה לעלות לטיסה רומנטית בשמי הארץ היום, אבל לא אפשרו לה בגלל עומס יתר. כן, היא היתה לבד.


הלהיט של ”דנית זמרת החתונות”

שרב כבד: בר רפאלי קופצת לים עם ביקיני

רכלו על החוויה של משפחתה של לבנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully