וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: הלהיט החדש של "דנית זמרת החתונות"

וואלה! סלבס

22.7.2013 / 8:54

אחרי שבלסה ברנפלקס בהפסקת הפרסומות, דנית זמרת החתונות משחררת קליפ לוהט לשיר המקורי - "קוקוריקו חתונה". צפו בטירוף על הבמה באירוע. וואלה! סלבס בקרוב אצלכם

יח"צ - חד פעמי

אם עדיין לא עשיתם היכרות עם דנית זמרת החתונות, זו שמגלם אילן פלד המוכשר, שלא מפסיקה לבלוס דגנים בהפסקת הפרסומות לאחרונה, אולי כדאי שתבחנו שיר מקורי שלה. את "קוקוריקו חתונה", להיט אירועים מקורי שכתב פלד - הוציאה הזמרת המוחצנת פלוס קליפ מלהיב במיוחד (שהעבירה לוואלה! סלבס כדי שתציג לראשונה לגולשים בישראל).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונגרג'וליישנז! דנית זמרת החתונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתור הפנים של דגני "ברנפלקס פינוקים" של תלמה, דנית חשה צורך לחשוף לעולם מה היא מרגישה כלפי כל אותם זוגות טריים שמבקשים שרק תעשה שמח באירוע שלהם, עם לחן והפקה של אסי טל. איזו דרך טובה יותר לעשות זאת, מאשר באמצעות קליפ נוצץ וכמה פיוטי אהבה, נניח "הנה זה מגיע בואו ונריע, קוקוריקו חתונה, הנה זה בא - קול חתן וקול כלה", פלוס איחולי "קונרג'וליישנז".

דנית, סוג של BFF של וואלה! סלבס, החליטה "להרים" באירועים, כפי שהיא שרה - כי ככל הנראה, הקטע המבדח יהיה הלהיט הכי חם בחתונה הקרובה. כן, כולם יפזזו על הרחבה עם הקסם של זמרת החתונות והקורנפלקס, מיד אחרי השירים של עומר אדם ואייל גולן.


וואלה! סלבס הגיעה לשיר קולות רקע בשיר של דנית, אבל הקליטה כשהפה שלה מלא בקונפלקס. שומעים אותה לועסת היטב.


ט”ו בהב, הב: אורנה בנאי עושה שידך

בעירום מלא: ליידי גאגא חושפת הכל

רכלו על הקליפ של דנית בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אילן פלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully