וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירום מלא: ליידי גאגא חושפת הכל

שירות וואלה! סלבס

21.7.2013 / 10:41

אם כל המפלצות תשחרר בקרוב אלבום חדש, מה שאומר הרבה עור חשוף וכמה תמונות פרובוקטיביות של גאגא שצצות ברשת. הנה אחת כזאת, בסגנון אירוטי בהחלט. וואלה! סלבס חשופית

מתברר שתמונות בבגד ים הן כבר לא לעניין, תשאלו את ליידי גאגא, שמוותרת על כל פיסת בד מיותרת כשהיא מצטלמת לקראת קידום אלבומה החדש שישוחרר בחודשים הקרובים. "אם כל המפלצות", כפי שהיא מכנה את עצמה, החליטה על קאמבק גרנדיוזי שיגיע אחרי כמה חודשי שתיקה - והיא עושה זאת בדרך משוחררת מכל עכבות. או במילים אחרות - ללא בגדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, חווה. ליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שפרסמה הצהרה לפיה תשחרר את אלבומה החדש "ARTPOP" בסתיו הקרוב, משוגאגא מתחילה להלהיב את המעריצים לקראת המאורע. היום (א'), שוחררה לרשת תמונה מסט שצילמה עבור המגזין הנחשב "V", שבה היא מדגמנת גוף מחוטב יחסית, כשהיא עירומה לחלוטין.

לא ברור אם מדובר בפוטושופ מחוכם (ומזויף) או בעירום אמנותי, כך או כך, מיס מפלצת לא חושפת איברים מוצנעים - אלא מסתירה אותם בקושי בעזרת כף ידה הענוגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוכננת להלחים משהו. גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה אחרת מאותו סט צילומים היא כבר חובשת מגן על הפנים, כזה שכנראה ישמור על הפרצוף המפורסם שלה מניצוצות התהילה השורפים. אל דאגה, עירום אומנותי מוזר, הוא לא הדבר היחיד שבאמצעותו גאגא משעעת את העוקבים אחריה - אתמול עלה לרשת גם סרטון מוזר שבו היא מלקקת את אצבעותיה הענוגות, כשהן צבועות במה שנראה כמו פליטה שלה עצמה. כן, זו הדרך הכי עדינה לתאר זאת.


היחידים שראו את וואלה! סלבס בעירום הן מושיק החתול ופזית הכלבה. כל השאר פשוט הפכו לנציב מלח אחרי שהציצו.


הולה: ליידי גאגא בביקיני מינימלי

אבא אלים? קניה ווסט תוקף צלם

רכלו על העירום של גאגא בפייסבוק

והנה טיזר מטורף חדש של לייד גאגא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully