וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי: "מי אמר שאני סטרייט?"

וואלה! סלבס

23.7.2013 / 0:02

הזמיר הים תיכוני קפץ להופעת אורח מפתיעה במועדון גייז מקומי ופלט שאלה משעשעת. כן, אחר כך אפילו פתח כפתור בחולצתו. אז, מדובר ברגע של חולשה? וואלה! סלבס היתה שונה

האם שימי תבורי מטיל ספק בזהות המינית שלו? מתברר שהדון ז'ואן שהיה עם נשים רבות והביא לא מעט תבוריז' לעולם, יודע לשחק אותה גם כשהוא מגיע למועדון גייז תל אביבי. הזמיר המפורסם, קפץ להופעת אורח מפתיעה במועדון ה"אוויטה", שמזוהה עם הקהילה הגאה, וכשהוצג בפני הקהל המקומי, שאל את המנחה "מאיפה אתה יודע שאני סטרייט?". סביר להניח שהתלוצץ, אבל היי, בימינו כבר אי אפשר לדעת.

אחרי שאפשר לאחד מהנוכחים במקום לפתוח כפתור בחולצה המחויטת שלו, כבר היה מוכן לחמם את מיתרי הקול. כשהתחיל לשיר את הלהיט הגדול "אתמול היית שונה", הוא התקבל על ידי הקהל העליז במקום בצרחות של התרגשות כמובן, פלוס שירת הפזמון החוזר - "הבטחנו זה לזו" - בקולי קולות.

אחר כך, תבורי כבר לא נבהל מהגבר בהינומה שקפץ עליו באמצע השירה. כמה רגעי מבוכה אחרי שהפלייבק נגמר, הוא התחיל לשיר בלי ליווי של מוזיקה - והפגין את היכולות הווקאליות שלו ללא עזרה טכנית. הקהל, צהל כאילו מדובר בהופעה של דיווה בינלאומית לפחות. רגע, שימי והז'רגון הצרפתי שלו הוא סוג של דיווה.


וואלה! סלבס גם היא משחקת בזהות המינית שלה. רגע אחד היא גברת, בשני היא גברת שנראית כמו אדון.


דרמה: מסוק הפתעה ללבנה ’זוהרים’ הושבת

מרופטת: מה עובר על בריטני ספירס?

רכלו על הבילוי הליילי של שימי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully