וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרופטת: מה עובר על בריטני ספירס?

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

22.7.2013 / 15:56

נסיכת הפופ נטשה את הטלוויזיה כדי לעבוד על קאמבק מוזיקלי - אבל בדרך כנראה הפסיקה לדאוג למראה הזוהר שלה. כן, היא באמת מטיילת בפיג'מה ומגפיים. וואלה! סלבס נון-סטייל

שימו לב, לא מדובר בתמונות ארכיון רעות במיוחד או בפוטושופ מזוויע, אלה באמת תמונות פפראצי טריות של בריטני ספירס, במה שנראה כיום רע במיוחד. נסיכת הפופ שחררה לא מזמן קליפ חדש ואפילו הצטלמה לשער מגזין בריאות בלבוש מינימלי, כאשר בשני המקרים אף נראתה לוהטת במיוחד, אך נדמה שביום יום - המציאות עולה על כל דמיון, רע ככל שיהיה.

בריטני ספירס. ספלאש
כך נראית כוכבת ללא איפור. בריטני ספירס/ספלאש

ספירס נתפסה בחודש יולי הלוהט כשהיא לובשת פיג'מה ארוכה דהויה ונועלת מגפיים עבים (עם פרנזים, אלוהים, למה?!) - בזמן שבילתה זמן משותף עם הבויפרנד, דיוויד לוקאדו, בקליפורניה. זה לא שהיא צריכה להתאפר בכל פעם שהיא יוצאת מפתח האחוזה שלה, כמו שהעובדה שגשהיא מסירה את האיפור, הדיווה נראית כמו עוד ווייט טראש אמריקנית ממוצעת.

בריטני ספירס. ספלאש
פרנזים ומגפיים? בריטני ספירס מוזנחת/ספלאש

היי בריטני - אם החבר שלך אוהב אותך כפי שאת ולא מפריע לו שאחרי כמה שעות אימון כושר/ בילוי בחברת הבנים שלך/ סתם בתפקיד הביץ' שעזבה את תכנית הכשרונות בטלוויזיה לטובת הקריירה המוזיקלית – את נראית כך, אז זכית, לאקי.


וואלה! סלבס לא צריכה את התמונות המזעזעות של בריטני כדי להבין - כך היא נראית גם אחרי סשן של 12 שעות אצל קוסמטיקאית.


דרמה: מסוק הפתעה ללבנה ’זוהרים’ הושבת

צפו: הלהיט של ”דנית זמרת החתונות”

רכלו על המראה של בריטני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully