וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייר בהפתעה! מי נכנס לבית "האח הגדול"?

וואלה! סלבס

11.7.2013 / 16:00

אחרי צירופם של חמשת המתמודדים החדשים לריאליטי לפני ימים ספורים, אישיות נוספת תכנס לבית המצולם במהלך סוף השבוע - בעיקר כדי להאכיל את הדיירים. וואלה! סלבס מפטמת

חמישה אנשים שעד לא מזמן ראו את "האח הגדול" רק על מרקע הטלוויזיה פסעו לפני יומיים לתוך הבית הכי מצולם בישראל בתקופה האחרונה - אבל מתברר שהם לא היחידים שיכנסו לראשונה לתוך הבית השבוע. לוואלה! סלבס נודע כי הפקת הריאליטי תביא מחר אורחת מיוחדת לדיירי "האח הגדול", כזו שהם כבר מכירים ותדאג לפנק אותם בארוחת שישי מפוארת.

מתחת לכל ביקורת - האח הגדול. אורטל דהן, מערכת וואלה!
בתיאבון, דיירים. "האח הגדול"/מערכת וואלה!, אורטל דהן

במסגרת "המשימה הסודית" בריאליטי, זו שבמסגרתה הדיירים מאמינים שבית נוסף צולם במקביל לזה שלהם, צולמה דיטה בורנשטיין, בעלת מסעדת "דיטה" המוכרת, כאחת מהדיירות הפיקטיביות. לאון, טהוניה, דורין ושאר המשתתפים ה"וותיקים" הביעו עניין רב בכניסתה לבית, אבל לא ממש הבינו שדיטה היא שחקנית במסגרת המשימה הסודית. לכן, בהפקה החליטו להכניס אותה למספר שעות במהלך יום שישי, בכדי שתבשל להם ארוחת ערב שבת מלאה במטעמים מעשה ידיה.

מאז כניסתם של הדיירים החדשים, הם ממשיכים לקחת חלק במשימה הסודית כולל הזהות הפיקטיבית שנבנתה במיוחד עבורם. בין השאר, כולם מספרים על הגעגועים לתבשילים של "הדיירת" הטבחית דיטה בת ה-60. סביר להניח, שעכשיו, גם ביז'ו, יניב ולבנה 'זוהרים', כבר לא יצליחו לבדיל בין מה שקרה באמת למה שקרה בדמיונם של יוצרי הריאלטי. בהצלחה.


וואלה! סלבס לא מוזמנת לארוחות שבת, אבל גם לא לארוחות שני, רביעי, חמישי או ראשון.


דידי מ”האח הגדול” מודה: ”בטח לא אסתדר עם טהוניה”

נוצץ: ביונסה עירומה על שער מגזין

רכלו על ההפתעה של "האח הגדול" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully