וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצץ: ביונסה עירומה על שער מגזין

שירות וואלה! סלבס

11.7.2013 / 0:02

זו לא הפעם הראשונה שקווין בי חושפת את גופה הבוטילישסי על סט הצילומים, אך הפעם זה קורה עבור תמונות זוהרות במיוחד - כשביונסה העירומה מכוסה בנצנצים. וואלה! סלבס גלאם

לפני צפייה בתמונות החדשות של ביונסה, אולי כדאי שתשקלו לעשות שימוש במשקפי השמש שלכם. בכל זאת, מדובר בכמה תמונות זוהרות במיוחד. קווין בי, שנמצאת בימים אלה בעיצומו של סיבוב הופעות לוהט ביבשת אמריקה, לא הביעה שום חשש להציג את הקימורים המעוררים של גופה כשהתבקשה להצטלם עבור המגזין האמריקני "Flaunt" - להיפך, ביונסה אפילו הסכימה להישאר בלי אף פיסת בד שתכסה אותה. מזל שצבע הגוף המנצנץ היה בסביבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש נצנצים. ביונסה על השער של "Flaunt"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור מה לבעל ג'יי זי היה לומר על התמונות הלחות של אמא של בלו אייבי, שהיא במקרה גם אשתו (טוב, מעבר לעובדה שהוא נשוי לאחת הנשים השוות ביותר עלי אדמות) - אבל בפוזה אחת שהונצחה על השער ביונסה מראה לכולם כמה חלקים צנועים, כשבתמונה אחרת היא מתקפלת לתנוחה עוברית נוצצת או מסתירה כמה חלקים מיוחדים בעזרת עומס שרשראות על צווארה. פו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוברית. קווין בי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראין למגזין, אגב, הזמרת מפטפטת על העובדה שהיא גיי אייקון ומסבירה כמו דיווה שישנם חלקים בחייה שהיא מעדיפה לשמור לעצמה בלבד. עם זאת, היא "מאוד אוהבת לחלוק את הדברים שמשמחים אותי באמצעות תמונות", היא מסבירה. זה אומר שאת מאוד שמחה מהעובדה שהחזה שלך שופע ולכן מנפנפת בו, נכון האני בי?


כמו ביונסה, גם וואלה! סלבס ניסתה פעם להתכסות בכל הצבע הדביק והמנצנץ הזה, כשהיא עירומה כמובן, אבל בסוף נראתה כמו שאריות אחרי שיעור מלאכה לכיתה ב'.


משוגע! ג’סטין ביבר משתין לתוך דלי

מלוכלך: ניקי מינאז' מצליפה בחשפניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל שהשרשראות כאן. ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully