וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת "האח הגדול" מתוודה: "לא אסתדר עם טהוניה"

טל דרורי

11.7.2013 / 0:12

כך דידי לוזון, האמריקנית הקופצנית שצפויה לצעוק "סורפרייז" לדיירים הוותיקים, משערת. אבל אין לדעת, אולי הן יהיו BFF. בנוסף, מה יש לה להגיד על לאון? וואלה! סלבס חוקרת

עידו שחם

רגע לפני שקפצה אל תוך הבית המזויף של "האח הגדול", יחד עם חבריה לתכנית שכבר גרמו לרעידות אדמה כאלו ואחרות - דידי לוזון, האמריקנית הקופצנית, שוחחה עם וואלה! סלבס בפתיחות על הכל. מה זה "הכל"? ובכן, המתמודדים הוותיקים יכולים לחשוש מעט - ביניהם כמובן טהוניה, שבנוגע ליחסיהן לוזון מעט ספקנית, אך גם דואגת להרגיע ב"יכול להיות שנהיה חברות טובות".

באשר לעונה הנוכחית, לוזון פלטה את הנורא מכל, כשאמרה "היא קצת משעממת". במזל, לבנה 'זוהרים' תצליח לעורר את המתמודדת המשועממת, כי מתברר שהיא הפייבוריטית שלה עד כה. מה עם לאון? לוזון נשואה באושר - כך שאין פוטנציאל לרומן מלבלב, אבל היא כן משערת שתעמוד במחנה של הצ'יק (ודור) מגנט.

לוזון לא חוששת מהיעדר סקס, זאת על אף שלא דאגה להביא אביזרים מיוחדים, שבכוחם לסייע בזמן שהלילות החמים יהפכו למעט יותר בודדים. במקום זה, היא תוכל לחשוב על כל הדברים שתעשה כ"ליהיא גרינר הבאה והמשודרגת", כך לטענתה, בין היתר היא "רוצה לעשות הכל". כן, גם לפגוש את נינט, עליה אמרה בכנות יתרה ש"היא היתה שמנה כזאת! אבל לא עכשיו. היא כל כך יפה. אני אוהבת את האישיות שלה. היא קרייזי וגם לא קרייזי".


וואלה! סלבס מקיפה את עצמה עם צ'יזבורגר. זה הספורט היחידי שהיא עושה.


”האח הגדול”: אור דניאל בתמונת עירום

מפרץ האהבה: אסי עזר מתלטף עם החבר בים

מתמודד ”האח הגדול” הצטלם עם פלסטינים כפותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully