וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: קים קרדשיאן מפתיעה בתמונה ראשונה

שירות וואלה! סלבס

30.6.2013 / 9:54

מאז שילדה את בתה - נורת' ווסט, קים קרדשיאן שמרה על שתיקה. כלי התקשורת, לא הצליחו להשיג ציוץ. עכשיו, היא שוברת הכל באמצעות האינסטגרם. וואלה! סלבס גוד מורנינג

אתרים רבים ברחבי העולם מנסים להשיג את התמונה הראשונה של האם ובתה, אלא שבשלב הזה - נראה כי דווקא הרשתות החברתיות הן אלו שיצליחו לגעת בה ראשונים. קים קרדשיאן, שהקפידה לשמור על שתיקה מאז ילדה את בתה - נורת' ווסט, העלתה תמונת אינסטגרם מפתיעה ומשפחתית. בצער רב, התינוקת הקטנה לא נכללה באימג' ששוגר מהסלולרי. כך או כך, בוקר טוב אמא!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחתית. קים קרדשיאן משתפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה נכון, קרדשיאן שומרת על מסתורין בכל הקשור לצפון-מערב. למרות זאת, דיווחים באשר למצבה של מאמא-ריאליטי לא מפסיקים להגיח. בסוף השבוע האחרון, קרדשיאן החליטה לזרוק עצם לעוקבים, והעלתה קולאז' מתוק הכולל את אחותה, קלואי. בנוסף, כתבה "את האדם נאמן והתומך ביותר על פני כדור הארץ! החיים לא היו אותו הדבר בלעדיך Kokes!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחות, בתגובה, שיתפה תמונה של קימי בשעת מנוחה. הכוללת את כלב הבוקסר המתוק, ברנרד. גם היא כמובן הוסיפה כיתוב: "אני אוהבת את התינוק שלי כל כך". למרות שמעבר לים נטען כי מדובר ברגע שצולם אחרי לידת בתה הראשונה של קים - זו למעשה תמונה ישנה, שצולמה לפני חודשים בודדים. חבל.


גם וואלה! סלבס ישנה עם בוקסר. בדיוק, את הטנגה היא השליכה.


כאן אפשר לברך את קים

אחרי הלידה: ”קים קרדשיאן בחרדות”

פרנויה אחרי לידה: קים קרדשיאן בוחנת את החברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully