וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנויה אחרי לידה: קים קרדשיאן בוחנת את החברים

שירות וואלה! סלבס

25.6.2013 / 13:15

תמונה בודדה של בייבי ווסט צפויה לעלות הרבה מאוד כסף. לכן, אנשים רבים מנסים להשיג את המוצר המבוקש. אמא קרדשיאן, החליטה להפתיע את חבריה הלא הגונים. וואלה! סלבס ביזנס

שבוע עבר מאז שקים קרדשיאן הקדימה ללדת את בתה הקטנה, נורת' ווסט וכעת - התמונה המבוקשת בעולם, מתפרסמת לראשונה. ובכן, זה יכל להיות פתיח נהדר - אלא שהתמונות שפורסמו באתר TMZ, הן למעשה זיוף מוחלט. האחראית לכך, היא דווקא האם הטריה, קימי - שהחליטה להפתיע את חבריה בטריק מבריק, הכל כדי למצוא את האדם שמדליף מידע לכלי התקשורת. איך היא עשתה זאת? ובכן, שימו לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נורת'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשים רבים רוצים להחזיק בסט התמונות הראשון של הפיצית, קודם כל - בשביל הכסף. אתרי רכילות בעולם, ישלמו סכום שמן למדי על מנת לחשוף את ווסט הקטנה. בגלל שקרדשיאן מודעת לעובדה זו, אחרי שנים בתעשייה - היא החליטה לשלוח תמונות שונות ומזויפות של תינוקות אקראים, לכל חבריה הקרובים. כך, היא יכלה לזהות ולתפוס את אותו אדם שעשה שימוש לא יאה בתמונה הסודית. נו נו נו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם לא ווסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובכן, התרגיל עבד, התמונות נשלחו ואכן - התינוקות שבתמונה נראים כמו תוצר משותף של קים וקניה ווסט. עד כה נמכרו שתי תמונות של תינוקות מתחזים, וכפי הנראה גם נשרפו שתי מערכות יחסים עם הגברת קרדשיאן.


אחרי שנים, וואלה! סלבס חשפה לראשונה את הציפורן החודרנית בדף ה"מקושרים" שלה.


תעודת לידה: כך קוראים לבת של קים קרדשיאן

מזל טוב: קים קרדשיאן ילדה בת ראשונה

תרגיל מבריק? רכלו על קימי כאן

קים קרדשיאן. ספלאש
שומרת על הבייבי שלה. קים קרדשיאן/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully